Fazilet Hanım ve Kızları (Dizi)

Yine bir Türk dizisi başlar ve yine renkli hemen yazar... Fazilet Hanım çok hızlı giriş yapan dizilerden biri oldu. Ne ara fragman geldi ne ara başladı anlayamadım. Genelde böyle hop diye reklamı tam yapılmadan başlayan dizilerde tutulma sorunu oluyor ama bu dizi biraz deyim yerindeyse anasının gözü bir dizi olmuş. Yarın reyting sonuçlarında aşağı sıralarda görürsem çok şaşırırım. Bir Fazilet yazmış senaristler evlerden ırak. Aç gözlü tam bir arsız kenar mahalle kadını. Kızlarını para için satacak duruma gelmiş bir kadın. Tam böyle izlerken yastıkları hırpalayacak bir karakter. Bu karakteri oynayacak oyuncu Nazan Kesal. Bir çok diziden tanınan oyuncunun oyunculuğunu çok beğeniyorum. Bu rol içinde biçilmiş kaftan olduğunu düşünüyorum. Rolü o kadar gerçekçi oynuyordu ki Fazilet Hanım karakteri bence bölümün kahramanı olmuş. Her yazımda olduğu gibi usta oyuncular hakkında yazmak haddime düşmediği için onları es geçip genç nesil oyuncular hakkında yazmak istiyorum. Dizinin fragmanlarında Deniz Baysal'ı gördüğüm için diziye başlama kararı almıştım. Deniz Baysal her oynadığı rolde daha bir hoşuma gidiyor. Her farklı karakterde daha fazla kendini geliştirdiğini gördüğüm içinde ekranda Deniz Baysal'ı izlemeyi seviyorum. Deniz Baysal için başladığım dizi de Afra Saraçoğlu'na bayıldım. Kızın oyunculuğunu ilk defa izliyorum ve su gibi. Magazin programlarında gördükçe bu kızda ne albeni var acaba diye merak ederdim. İzleyince anladım ki kızda şeytan tüyü var. Aslında çok çok güzel bir kız değil kısım kısım incelenirse ama çok sempatik bir kız. Bu yüzden de onu güzel yapan tarafının da sempatikliği olduğunu fark ettim. Sadece mimik konusunda biraz daha oturması lazım. Her sahnede değil ama bazı sahnelerde mimikleri abartıydı ama tabii ki bu izleyiciye oyunculuğunu geçirmediği anlamına gelmiyordu. Kızı o kadar çok sevdim ki hakkında araştırma yapmayı düşünüyorum. Yeni yeni oyuncu olduğu halde gayet iyi oyunculuğunun olmadı bakışları çıtır çıtır konuşması çok farklı bir hava yaratıyordu. Dikkatimi çeken bir başka oyuncu Alp Navruz oldu. Sanırım bir korku filminde oynamış ama ben ilk defa gördüm. Yeni oyuncu olmasına rağmen çok doğal bir oyunculuğa sahipti. Tam anlamıyla araştırmadım ama model havası vardı. Eğer bu dizi de kendini gösterirse yolu çok açık olur gibi duruyor. Çağlar Ertuğrul'un oyunculuğunu beğeniyorum karakter için doğru seçim gibi görünüyor. Umarım Deniz Baysal'la birlikte yaparlar senaristler. Çünkü ikisi çok yakışırlar gibi geldi. Fiziksel olarak Alp Navruz, Deniz Baysal'dan küçük duruyor gibi geldi. Umudum Çağlar Ertuğrul'dan yana. Son olarak Tolga Güleç'i görmek çok hoşuma gitti. Tolga Güleç hep yan rollere düşüyor ama muazzam bir oyunculuğu var. Geçenlerde biten efsaneleşmiş bir dizide öyle güzel rol yaptı ki hayran olmamak imkansızdı. Umarım şu an oynadığı karakteri de hayranlık uyandıracak şekilde yükseltecektir. Uzun zaman sonra ilk defa bir dizi de tüm oyuncuları çok sevdim ve karakterlerine ısındım. Dizinin konusu ve işleyişi de merak uyandırıcıydı. Akıcı şekilde yazılmış olması diziye artı puan kazandırıyordu. Ben çok beğendim bu diziyi gelecek bölümü şimdiden iple çekiyorum. Diziyi gönül rahatlığı ile sizlere önerebilirim. Umarım sizde benim kadar seversiniz.
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır. 
Dizi ilk bölümüyle reytinglerde yayın zamanı, 11. sırada, tekrarı ise 16. sırada tamamladı.
Fazilet Hanım ve Kızları 

Tür: Dram, Aile
Senaryo: Sırma Yanık
Yönetmen: Murat Saraçoğlu
Yapım: Avşar Film
Yapımcı: Şükrü Avşar
Kanal: Star TV
Günü: Cumartesi
Yayın Saati: 20.00
Başlangıç tarihi: 25 Mart 2017
Konu:
Fazilet Hanım , dul kaldıktan sonra hem ana hem de babalık yaptığı iki kızıyla birlikte, varoşun bağrında, küçücük evine sığdıramadığı büyük hayalleriyle, fakirlik içinde yaşar. Ömrü, pişmanlıklar ve kursağında kalmış heveslerle geçmiş olan Fazilet, herkes gibi daha iyi bir hayatın peşindedir. Bu uğurdaki tek yatırımı ise “altın bileziği güzelliği’’ dediği küçük kızı Ece’dir. Sert bir mizaca ve güzelliği yücelten annesine inat, erkeksi tavırlara sahip büyük kızı Hazan ise, babasının ölümünden beri yıldızının barışmadığı annesinin karşısındaki en büyük engeldir. Fazilet, bir gün ünlü olacağına inandığı Ece’yi hayallerinin peşinden oradan oraya sürüklerken, Fazilet Hanım ve kızlarının yolları bir anda saygın ve çok varlıklı bir aile olan Egemen’lerle kesişir. Fazilet’in hayran olduğu Boğaz’ın incisi yalılardan birinde yaşayan Egemen Ailesi ve sahip oldukları zenginlik, Fazilet’in hayallerinin bile ötesindedir. Fazilet’in Egemen’lerin hayatına girmesi, sadece Ece’nin değil, uzun zamandır ailenin dengesizliği ve çapkınlığıyla tanınan oğulları Sinan Egemen’e platonik bir aşkla bağlı olan Hazan’ın da hayatını geri dönülmez şekilde değiştirmek üzeredir.
Oyuncular: 
Nazan Kesal 
Mahir Günşıray
Deniz Baysal
Çağlar Ertuğrul 
Afra Saraçoğlu
Alp Navruz
Tolga Güleç

Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. ne biliyim ben sevemedim tanıtımlarda diziyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğendim bir dene istersen tanıtımla kalma. :)

      Sil
  2. Güzel diziye benziyor.umarım hemen bitmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasip belli olmuyor bazı diziler tutuluyor, bazı diziler tutulmuyor. :)

      Sil
  3. Deniz Baysalın çok hoş bir dizisi vardı. Beyaz yalan diye belki biliyorsundur, 6 bölüm de bitti. Konusu gayet güzeldi. Final bile yapmadıllar. 😢

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutsi ile bilmem mi o da uyarlama bir diziydi tutmadı ama reytingler kötü olunca bitirdiler maalesef. Bu dizisi de totalde 6. sırada filan gidiyor yine AB de 5 ve ya 6 ABC'de de keza öyle düzelir mi zamanla bilmiyorum ama bu dizisi de dehşet. :)

      Sil
  4. çağlar ertuğrul için başlamıştım ama çocuktan çok herkesi görüyoruz saçma olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakin ol, dizi daha 5. bölümde kız diğerine yanık iki adam bir kadın olacak gibi duruyor hikaye biraz sabır. :)

      Sil
  5. ben de bayildim diziye.yagiz karakteri cok basarili.ne kadar dogal ne kadar gercek oynuyor.dizideki favorim.sinan'i onun kadar basarili bulamadim.bazi sahnelerde biri dürtüyor beni rol yapiyor diye.afra saracoglunu ise ilk olarak kotu cocuk'ta izlemistim.cok basarisizdi.tolga saritas'in hatiri da olmazsa seyredilmezdi.burda nispeten daha iyi.yeni oyuncu yillarin oyuncusu diye ayirmayi dogru bulmuyorum.bazilari bu is yaratilmis tartismasiz.o da bu isimlerden gorunmuyor şu an..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinan'ı bende sevmiyorum karakter olarak. Hazan ve Yağız birlikte olmalı. :)

      Sil
  6. Kaç bölüm oldu yağızın nurcemaline hasretiz hala...sezon finali geldi çattı hala tık yok..yeni sezona bi göz gezdircem yagız hazan olmazsa izlemem artık ama umutluyum olacak gibi geliyor..ya bir de bir kore dizisi vardı cinderella and four knights..izledin mi bilmiyorum ilk birkaç bölümüne bakmıştım sinanın hikayesi ordaki ikinci çocuğa benziyor azıcık sanki..gerçi klasik çapkınlık halleri falan ama bana öyle geldi, iki dizinin oturtulduğu temeller(fazilet aile kavramı entrikalar vs..) çok farklı ama cok az yüzde üç falan benziyor sanki bu iki dizi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyi izledim de benzetemedim pek. Sinan karakteri genelde bildiğimiz karakter aslında çapkın hezeyanlı zengin çocuğu. Yağız konusunda katılıyorum Sezon finali yapacak hala Yağız Hazan göremedik. :D

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)