Son Günler Ne Yaptım

En son 29 şubatta üzerimde ağırlık olduğunu yazmıştım. O günden bu güne değişen hiç bir şey yok. Üzerine bir de grip oldum. Buna rağmen, tüm hafta dışarıdaydım. Pazartesi günü çevrede ne kadar mağaza ne kadar market varsa gezdim. Artık gezmekten başım dönmüştü yazabilirim. Salı günü bol bol alışveriş yaptım. 24 parça 83 liralık tabak aldım. Fakat; takım olarak almak istemedim. Bu yüzden bu alan üzerinde bir markanın alışveriş mağazasına gittim. 6 tane çorbalık kase, 6 tane ara sıcak tabak ve 6 tane normal boyutta yuvarlak tabak aldım. Birde 6 tane kare düz büyük servis tabağı aldım. Annemle gittiğim halde o kadar ağırdı ki eve gelene kadar canım çıktı. Çarşamba günü toptan bir markete gittik. Orada da kek karıştırma kabı ve kesme tahtası aldım. Perşembe günü artık gribimin ağır günüydü evde dinlenmeyi seçtim. Cuma günü eve cuma duası almıştık o yüzden perşembe akşamı anneme mutfakta biraz yardımcı oldum. Cuma günü de ALLAH affetsin kadınlar evde dua yaparken ben tüm gün yattım.

Dün akşam biraz biraz kendime gelmeye başladım. Sabahta biraz daha iyi hissettiğimden bu sefer yine dışarı çıktık. Bu günde derin salata tabağı, kahvaltılık tabağı, kendime özel bir kaç şeyler ve baharlık kıyafet aldım. Vallahi ayın sonunu nasıl getireceğiz bilmiyorum ama sanırım 6 yıldır ilk defa bu ay bir çılgınlık yapma şansımız oldu. ALLAH bereket versin, nazar değmesin ama iyi hissettim kendimi. Yine de böyle her dakika güzel hoş bir zaman geçirmedim. Pazar günden bu yana bu yıl ikinci defa grip olma lüksüne ulaştım. Bütün hafta beni resmen yedi bitirdi. Özellikle gece olmaya başladığı an kemiklerim diş ağrısı gibi sancı yaptı. Geniz tıkanıklığı uyku uyumamı engelledi. Ateş ve kırgınlık hat safhada kendini gösterdi. Umarım bu yıl bir daha grip olmam. Yine de şükürler olsun. Evde ağzımızın tadı yerinde inşallah uzun sürede böyle devam eder. Benim böyle geçti günlerim. Peki sizin nasıl geçti?

Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. Ustundeki agirlik gecti mi simdi masallah alisverise vurmussun. Gule gule kullan aldiklarini. Gecmis olsun ayrica

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ay ne geçmesi, birde yetmiyormuş gibi grip oldum. :(

      Sil
  2. güle güle kullan aldıklarını, ben morelim bozulunca direk alışveriş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben moralim bozulduğu vakitlerde kendimi yemeye vuruyorum :D Teşekkür ederim. :)

      Sil
    2. Aaa ben de moralim bozulunca kendimi yemeye veriyorum.ama yine de aramızda bir fark var,o da: ben moralim iyi olunca da kendimi yemeye adıyorum :) not:bu kişi yemek yemek için yaşayanlara çok iyi bir örnektir(ciddiyim) :)

      Sil
  3. Havalar dengesiz bu ara... :/

    Bu arada benim de kitabım çıktı, söylemek istedim! :) Bloguma beklerim efendim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun, bol satışlı olur inşallah. En kısa sürede uğrayacağım... :)

      Sil
    2. bol satışlarrrr :)

      Sil
  4. Grip grip ah be ne nazlısın grip :) neden bizim renkl tırtılımızı rahat bırakmıyorsun ): çoook geçmiş olsun.umarım çoook uzzuun bir zaman hasta olmazsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bırakmıyor yakamı bir gidiyor yarı yoldan geri dönüyor gibi bir şey. Teşekkür ederim. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)