EŞKIYA DÜNYAYA HÜKÜMDAR OLMAZ (Dizi)

Yapımcılığını Kurtlar Vadisi ekibinden ayrılan Raci Şaşmaz'ın üstlendiği,senaryosunu Raci Şaşmaz ve Bahadır Özdener'in yazdığı,Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz dizisi son dönemlerde çok tutulur oldu.Bu kadar çok konuşulan dizi,benim çok dikkatimi çekmese de konuşuluyor diye bir bakayım dedim.Ve sonuç olarak dizi beni sarmadı.Nedendir bilinmez ama bu tarz dizilerden pek hoşlanmıyorum ben.Mafyavari şeyler için içerisine girince buz gibi soğuyorum.Fakat şunu yazabilirim ki dizinin güçlü bir konusu var.Oyuncu seçimi cuk oturmuş haklarını yiyemem ama gel gelelim ki beni açmadı.Sevmediğim bir diziyi fazla yazmama gerek yok,izleyen için muhakkak güzel dizi olmalı.Ben sevmesem de belki siz seversiniz bir deneyin derim.Bu arada Deniz Seki jesti çok güzel olmuştu.Dizilerin ara ara gidip hapishanelerde daha fazla sahne çekip orada ki kader mahkumlarına daha fazla moral vermeleri dileğiyle.

Dizinin ilk bölümü reytinglerde 1. sırada, tekrarı ise 11. sırada bitiriyor.

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

Tür: Suç,Aksiyon,Dram
Senarist: Raci Şaşmaz,Bahadır Özdener
Yönetmen: Onur Tan
Tema müziği bestecisi: Kalan Müzik
Yapımcı: Raci Şaşmaz
Süresi: 120 Dakika
Kanal: ATV
Yayın tarihi: 8 Eylül 2015
Gün: Salı
Saat: 20.00


Oyuncular 
Oktay Kaynarca
Kenan Çoban
Deniz Çakır
Tarık Ünlüoğlu
Müjde Uzman
Yüksel Arıcı
Ozan Akbaba
Yunus Emre Yıldırımer
Orhan Edip Ertürk

Yorum Gönder

0 Yorumlar