Jack et la mecanique du coeur-Clock Heart (Animasyon)

Azıcık gülerim diye açıp acı dolu bir hikayeyle karşılaşmam bir oldu.O kadar çok hüzünlendirdi ki beni utanmasam içli içli ağlayacaktım.Bazen animasyonlar gerçeklerden daha çok üzüyor,daha çok insanın kalbine işliyor.Bunlardan biri de bu animasyondu.Aşkın nasıl acı verdiğini çok iyi işlemişlerdi.Animasyonun kendine has çizimi  karakter seçimiyle uymuştu.Renkleri tam kıvamındaydı.Beni takip ediyorsanız bilirsiniz o benim sevdiğim karamsar renklerden oluşuyordu bu da konuya temaya çok uygundu.Başlarında birazcık sıkıldım aslında acaba dedim fakat devam ettikçe çok güzel bir animasyon olduğunu keşfettim.Vaktiniz varsa şans verebilirsiniz.
Jack et la mecanique du coeur
(Jack and the Cuckoo,Clock Heart)

Yönetmen: Stephane Berla,Mathias Malzieu
Yapımcı: Virginie Silla,Luc Besson'un
Senarist: Mathias Malzieu
Müzik: Dionysos
Dağıtımcı: EuropaCorp
Yayın tarihi: 17 Kasım 2013 (Arras Film Festival)-5 Şubat 2014(Fransa)
Süresi: 65 dakika
Ülke: Fransa
Dil: Fransız
Konu:
Jack 1874 yılında İskoçya'da Dünya'ya gelir.O gün yılın en soğuk günüdür,bütün her şeyin donduğu bu günde Jack'in annesinin sancıları tutar ve kendini ebe'nin evinde bulur.Jack sorunlu bir şekilde orada doğar.Bunun üzerine ebesi bir çözüm bulur ve bir şekilde hayata tutulur.O gecenin sonunda annesi Jack'e bakamayacağını düşünür ve çocuğunu ebeye bırakarak o evden ayrılır.O günden sonra ebe ona annelik yapmaya başlar.Zaman hızla geçerken Jack artık biraz daha büyümüş olur.Bir gün Jack ebe ile birlikte şehre iner ve Jack orada bir kızla karşılaşır.O günden sonra hiç bir şey eskisi gibi olmaz.
Oyuncular 
Jean Rochefort
Rossy de Palma
Olivia Ruiz
Charlie Hayes

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Bu animasyonu herkes çok beğendiğini söylediği için izlemiştim ama nedense ben çok sıkıcı bulmuştum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatılmak istenileni anladığın zaman aslında pek sıkıcı değil bilakis çok hoş bir anime haline geliyor. :3

      Sil
    2. Anime sadece japonlarınkinde kullanılmıyor muydu??????????????

      Sil
    3. Terim yanlışı yapmışım dalgınlığıma gelmiş yazmışım ''yanıt olarak'' yazımda değil. Maşallah, soru işaretin Türkiye sınırına kadar gidecekmiş az kalsın.

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)