Yurt Dışı Dressgal Alışveriş Kargom Geldi

Yurt dışı alışverişim 22. günde sonunda güvenle elime ulaştı.dressgal sitesinden ağustos ayı içerisinde alışveriş yapmıştım.Bu sabah kapım çaldı ptt kargo aldıklarımı getirmişti.Hemen hızla açtım ve sıcağı sıcağına fotoğraf çekip sizlerle paylaşmak istedim.Sitede fiyatlar uygun seçeneklerde fazla olunca kendimi kaybetmiştim başta fakat sonrasında toplam fiyat önüme gelince haliyle biraz indirgedim.Sonuç olarak bu üç güzel ürünü aldım.


İlk olarak paketi açtığımda   elime  saat geldi.Saati  sarı içi korumalı bir zarfın içine koymuşlardı.Son olarak saati kilitli bir  poşetin içine koymuşlardı toplamda 3 ayrı  koruma ile geldi.Saatin pili bitmesin diye ayarlanan yerinde plastik koruma vardı.Saat sağlam ve şık gözüküyordu.Bu saati kardeşimin doğum günü için aldım.Fakat  saati bayanlarda takabilir gibi geldi.Aslında unisex değil ama unisex gibi duruyor.

Saatin hemen altında cüzdanım vardı.O da yine aynı şekilde korumalı bir şekilde geldi.Beklediğimden daha güzel kaplaması vardı.Biri fermuarlı 4 gözü ve kart koymak için 5 gözü vardı.Ayrıca kartların gözlerinin altında birde büyük bir göz vardı.Cüzdanın kapanıp açılması mıknatıs yönteminle oluyordu.Bunun yanında içi ve dışı desenliydi.Bana göre bana uygun şık bir cüzdandı.İhtiyacımın üstünde bir ürün oldu.

Son olarak geçenlerde başka bir alışverişimde gözümün kaldığı ugglardan aldım.Her rengi vardı sitede ama alışverişlerimi takip ediyorsanız genelde ben siyah seçiyorum aldığım ürünleri.Keza ugglarda aynı şekilde oldu.Sağlam ve rahat bir ayakkabıydı.(Hemen giydim.)İçinden yedekle birlikte içlik çıktı.Tabanı kalın ve dişliydi.Yani yağmurlu günlerde bile giyseniz kaymayacağınız bir tabanı vardı.Malum ugglar sonbahar ve ilkbaharda giyiliyor bu mevsimlerde de her an yağmur yağabiliyor.Üstünün kumaşı kalındı.Kaplaması süet içi tüylüydü kadife gibi ya da gocuk içi gibiydi.Giyer giymez sıcacık yaptı ayaklarımı,ayak bileğimin üstüne geldi.Fakat eğer ki alışveriş yaparken alacaksanız bir numara büyük alın çünkü asyalıların ayakları minicik.Yani;bizim ayaklarımız onların ayak numaralarından bir numara büyük oluyor.
,

İşte bu alışverişimde bunları aldım.Hepsi çok işime yarayacak şeylerdi.Şimdi güzelce kullanabilirim.Eğer ürünlerde bir sorun yaşarsam bu postu güncellerim.
Bir başka alışveriş yazısında görüşmek üzere... :3

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Bende birşey almak istiyorumda kargo parasına nerden bakılıyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satın alırken kargo parasını da ekliyor ücretin içerisine ödeme seçenekleri sitede en altta.Kredi kartının yanı sıra western union ve paypal seçenekleri de var. :3

      Sil
  2. Peki kargo ücreti ayrı ayrı mi yoksa tüm alışveriş için mi gecerli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışverişin sonunda kargo ücreti ile birlikte toplam ücreti veriyor.O çıkan ücret uygunsa kabul ediyorsun değilse dönüp uygun hale getiriyorsun. :3

      Sil
  3. Merhaba bişey sormak istiyorum. Acaba dahaönce hiç ebaydan alışveriş yaptınız mı? Yaptıysanız biraz bilgi verir misiniz? Ben çok istiyorumda bilmiyorum😞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek bilmiyorum,hiç alışveriş yapmadım ama açık arttırma sistemli işliyor galiba o site.Google'a ''ebay alışverişim'' yazarsan bloglar çıkar sanırım.Muhakkak alışveriş yapan blogger vardır. :3

      Sil
    2. Teşekkür ederim ❤

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Kampanya gibi bir şey galiba,emin değilim ama her 50 dolarlık alışverişe veriyor sanırım.
      Buradan bakabilirsiniz.
      http://www.dressgal.com/Cash-Coupon-a43.html

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)