Image and video hosting by TinyPicVurulup tertemiz alnından, uzanmış yatıyor, Bir hilal uğruna, ya Rab, ne güneşler batıyor!

16 Eylül 2015 Çarşamba

Parfümlü Kolonyalardan Hediye Etmeyi Hiç Düşündünüz Mü?

Parfümlü kolonyaları denediniz mi ya da hiç hediye götürmeyi aklınıza getirdiniz mi?Bazılarının aklına gelmiş ki artık bayramlarda,ev görmelerinde parfümlü kolonyalar moda.Bende geçen bayram buna uydum ve bayramda hediye götürülecek yerlere parfümlü kolonyalardan götürdüm.Bir tane de kendi evim için aldım.Bayramda evime gelen misafirlere de bu kolonyalardan ikram ettim. Kokusu çok beğenildi tabi ki bende ba-yıl-dım.Bu bayram yine hediyelik olarak seçmek istedim fakat dışarı çıkmaya vaktim yoktu.Bende bir yakınıma danıştım o da bu siteyi önerdi bana.Daha evvel o da alışveriş yapmış ve  bu markadan memnun kalmış.Aslında benim aldığım kolonyalar biraz tuzluydu bu sitede daha uygun fiyata aynısından buldum.Bu yüzden de bu tarz özel günlerde hediye arayanlara önermek istedim.
Bu kolonyaların kokuları çok güzel oluyor.O klasik kolonyalardan değil.Düşününce özellikle bu kolonya günlük yaşamda da farklı alanlarda kullanıla bilinir bence.Çünkü çok güzel kokuyor.


Bazen ani  gelen misafirler oluyor onlar gelmeden bir iki damla odaya sıktığımda da ortama güzel koku veriyor.
Bana kokusu hafif ama çekici geliyor ,bu yüzden de götürülecek en iyi hediye ya da misafire ikram edilecek en güzel kolonya olacağını düşünüyorum.
Bu kolonyaların farklı çeşitleri de varmış ben bilmiyordum bu siteden baktığımda çeşitlerinin olduğunu da gördüm ve hoşuma gitti.
Kolonyaların fiyatları da en fazla 9,65 olunca bu siteden  bütün çeşitlerinden gideceğim evlere alıp götürmeye karar verdim.En çok merak ettiğim  çeşidi İncir bakalım nasıl çıkacak.Daha evvel kullanmadıysanız kolonyalardan size de tavsiyem olsun.

Dipnot: 
Bu arada yakınımın dediğine göre komşusunun çocuğu  isilik gibi bir şey olmuş doktorun verdiği ilaçlar işe yaramayınca buradan Puramed %5 Üre Banyo Ve Duş Jeli  sipariş etmiş onunla birlikte  o isilik geçmiş.İnternetten fiyatına baktım  44 liraya kadar çıkmış çoğu site ama burada 35,87 lira olarak fiyat biçilmiş.Bunu da eklemek istedim.
(Puramed %5 üre duş ve banyo jeli, cilde sakinlik hissi verir, kaşıntı sıkıntılarını ve kuruluk, gerginlik hissini azaltır. Deri, nemlendirici faktörlere sahip olduğundan günlük kullanımda kuruluk hissinden kurtulacaktır. Kuru cilt parlaklık dengesini, yumuşaklık ve pürüzsüzlük kazanacaktır.)

4 yorum:

  1. Varlığından bile haberim yoktu desem yeridir :D Ama sizin postunuz üzerine geçerken dikkatimi çekti18 eylülde sanırım bimede geliyormuş çok daha uygun bir fiyata ...Gerçi hiç bilmiyorum, ne kullandım daha önce nede gördüm ama rast gelirsem bir bakıp incelemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün BİMdeydim 18 eylül afişlerinde görememiştim fakat markadan markaya değişebilir hani kalite var kalite var tutup da hediyelik olarak da BİM'den götürmek bilemiyorum yani.Birde normal kokulu kolonya olmasın BİM'e gelenler. :3 Kullanmalısın bence çok uygun sitede fiyatlar. :3

      Sil
  2. Parfümlü kolonya pereja diye geçiyor tabi kalitesini bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedigin bir marka Aura da bir marka çok fazla kolonya markaları var ama dedigin gibi kalitesi önemli ben bu kolonya markasını çevreme danışarak buldum bu sitede uygun ve alacağım. :3

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

(BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma