Kokuriko-zaka kara (Anime Film)

Yine başladı Stüdyo Ghibli ruhu yazmaya diyeceksiniz ama cidden öyle yine bir Stüdyo Ghibli ruhunu hissettim.Film hem hüzünlü,hem komik,hemde sürükleyici bir konusu vardı.İzlerken sonunu bir türlü tahmin edemedim.Ters köşe olmadım fakat nasıl bağlayacaklarına emin olamadım.Bu yüzden de beni izlerken çok meraklandırdı.Çizimler oldukça sade,renkler uyumluydu.Her Ghibli işi gibi bunda da bir ders veriliyordu.Merhametli olmayı,saf aşkı,birlik olmayı,arkadaşlığın önemini izleyiciye sade bir konuyla anlatmışlardı.Bence herkesin izlemesi gereken naif animelerden biri.Vaktiniz varsa kaçırmayın derim.
Tepedeki Ev 
(From Up on Poppy Hill,Kokuriko-zaka kara,コクリコ坂から)

Tür:Romantik,Komedi,Dram,Gençlik
Yönetmen: Gorō Miyazaki
Yapımcı: Toshio Suzuki
Senaryo: Hayao Miyazaki,Keiko Niwa
Müzik: Satoshi Takebe
Sinematografi: Atsushi Okui
Düzenleme: Takeshi Seyama
Üretim şirketi: Studio Ghibli
Dağıtımcı: Toho
Yayın tarihleri: 17 Temmuz 2011
Süresi: 92 dakika
Ülke: Japonya
Dil: Japonca
Konu:
Umi Matsuzaki 16 yaşında lisede okuyan bir genç kızdır.Her sabah babası için evinin önünde ki direğe bayrak asmaktadır.Fakat babası asla gelmeyecektir.bunun yanında Umi Matsuzaki'nin okuduğu okulda Shun Kazama adında bir genç çocuk da vardır.Umi ve Shun bir şekilde bir araya gelirler ve zaman geçtikçe birbirlerine yakınlaşırlar.Fakat ikisinin de aklına gelmeyecek bir olay olur.

Yorum Gönder

0 Yorumlar