Yaz'ın Öyküsü (Dizi)

Beklediğimden daha güzel çıktı dizi.İzler miyim tam bilmiyorum ama sevdim.Yaz karakteri çok kötü.Biraz iyi bir kız olabilirdi.Fettan bir karakter olunca azıcık sinir oldum.Fakat dizi gerçek anlamda her şeyiyle çok iyi.Gerek oyuncuları,gerek hikayesi çok sağlam bir dizi yapmışlar.ayrıca çekilen mekanlardan   hoş hoşlandım.Yönetmenin çekim tarzını da çok sevdim.Renkler diğer dizilere göre bir tık daha canlıydı.Sinema filmi izler gibi izledim.Eğer yakalayabilirseniz mekanlara dikkat edin ne demek istediğimi anlarsınız.Genel olarak diziden hoşlandım sürükleyici bir yapısı var dizinin.İnsanı kendine çeken bir albesini var.Vildan Atasever  zaten aşık olunacak bir  oyuncu hani sırf onun için bile izlenir bu dizi.Özellikle ilk bölümde ağladığı sahneler çok gerçekçiydi.İnsanı hayran bırakan bir oyunculuğa sahip.Diziyi denemenizi tavsiye ederim.Eminim siz de benim kadar seversiniz. 

Dipnot: Dizi konu itibariyle Life Unexpected adlı dizisinin uyarlaması olduğu düşünülüyor.
Dizi  ilk bölümüyle reytinglerde;  yayınlandığı sürede 1.,tekrarı 4. olarak  kapattı. 
(Survivor bitince  reytingler normale döndü tabi.)
Yaz'ın Öyküsü

Tür:Aile,Dram,Romantik,Gençlik
Yapım​​​​: D Yapım
Yapımcı​: E. Ayşe Durmaz
Uygulayıcı Yapımcı​: Ayşıl Tay
Yönetmen​: Yağız Alp Akaydın
Senaryo​: İlker Arslan, Cem Görgeç, Cenk Boğatur ve Gamze Arslan
Görüntü Yönetmeni​: Kemal Sözen
Sanat Yönetmeni: Murat Güney
Müzik: Atakan Ilgazdağ
Başlangıç Tarihi: 5 Temmuz 2015
Günü:Pazar
Saati:20:00
Kanal: Kanal D
Konu:
Umut ve Mert gençliklerinde büyük bir aşk yaşarlar ve sonucunda Umut hamile kalır.Fakat Mert ve Umut daha 18 yaşındadırlar bu yüzden Umut Mert e bebeği aldırdığını söyler.Bir gün Umut ve Mert sözleşirler  fakat Mert gelmez.Bu sırada Umut bebeğine kıyamaz ve doğum yapar. Doğum sonrasında Umut'a bebeğinin ölü doğduğunu söylerler.Bu olayın üzerinden  18 yıl geçmiştir.Umut kariyerinde ilerlemiş  gündüz kuşağı  sunucusu olmuştur.Mert ise doktor olmuş fakat mesleğinin yanı sıra  amatör olarak müzisyenlik yapmaktadır.Bir gün Umut'un programına bir kadın bağlanır ve kızının yaşadığını söyler.Bunun üzerine Mert ve Umut'un yolu  yeniden kesişi ve kızlarını bulmak isterler.


Oyuncular​​ ​:
 Vildan Atasever Umut 
Tansel Öngel Mert
Ece Çeşmioğlu Yaz 
Çağdaş Onur Öztürk Tunç
 Tuğçe Açıkgöz Ekim
Tarık Ündüz Ferhat
 Deniz Gürzumar Caner
 Batuhan Ekşi Ege 
Ayşegül İşsever Nevra
 Zühtü Erkan Doğu
İncilay Şahin Saniye
 Zehra Daştan Armağan
 Elit Çam Selin
Zeynep Kaçar Peri
 Burcu Ergenekon Türkan
  Gönül Ülkü Parla

Yorum Gönder

0 Yorumlar