Vampire Heaven/2013 (Japonya)

-Spoiler içermez-İzlediğim en tatlı Japon dizilerindendi.Diziye Honda Tsubasa için başlayıp bütün oyuncularına sevmeme kadar gitmişti.Bir çırpıda bitirile bilinecek bir dizi yani.Dizimizin her bölümü 24 dakika olup 12 bölümlük bir dizi.Dizi de Hiraoka Yuta'yı pek yakıştıramadım oynadığı role yani pot durmuyordu ama daha farklı bir oyuncu olabilirdi.Kabul ediyorum Hiraoka Yuta çok iyi bir aktör ama bilmiyorum iki kıza da yakışmıyordu.Mesela bu diziye erkek oyuncu olarak kim yakışırdı Arashi grubundan Jun Matsumoto olabilirdi ya da yine o gruptan Sho Sakurai güzel olurdu gibi geliyor. (Bak şimdi gru üyelerinie düşününce Masaki Aiba'yı da yakıştırdım birden diziye.Bunun yanında Oomasa Aya'nın oyunculuğunu pek sevmesem de bu dizide çok tatlıydı tam rolüne uymuştu.Diğer oyunculara bakarsak hepsi tam rolündeydi.Konusu akıcıydı ve hiç sıkılmadım.Zaten kısa olduğu için nasıl başladı nasıl bitti anlamadım.Zamanınız varsa çerezlik bir dizi olarak izlemenizi tavsiye ederim.

Vampire Heaven

Tür:Fantastik,Romantik,Komedi
Adı:Vampire Heaven/ ヴァンパイア・ヘヴン
Yönetmen: Natsuki Seta
Senaryo: Natsuki Seta
Yayınlandığı Kanal: TV Tokyo
Dil:Japonca
Ülke:Japonya
Bölüm Sayısı: 12
Bölüm süresi:24 dakika
Yayın Tarihi: 12 Nisan 2013 - 5 temmuz 2013
Yayın günü: Cuma
Yayın saati:24:52
Konu:
Sakurako ve Komachi adında iki tane vampir vardır.Bu iki vampir,vampirler ülkesinde kuralları ihlal ettikten sonra korkup insan Dünyasına kaçarlar.Fakat burada kendilerinin vampir olduğunu belli etmemeleri gereklidir. Sakurako ve Komachi ne yapacaklarını bilmezken birden kendilerini kalabilecekleri bir yerde bulurlar. Fakat burada Sakurako, Hayato'ya aşık olur ve işler çıkmaz bir hal alır.

Oyuncular:
Oomasa Aya
Honda Tsubasa
Hiraoka Yuta
Tomiura Satoshi
Okamoto Anri
Miura Toko
Haruka Kurosawa
Eguchi Noriko
Sasai Eisuke
Nagae Hidekazu
Maya Kimishima
Ueki Shohei
Honda Hirotaro
Kawamura Saya
Okabe Nao
Tsutsumi Takahiro

Yorum Gönder

0 Yorumlar