Second Love / 2015 (Japonya)

-Spoiler içermez-Dizi bu ay içerisinde çevirisi bitti ilk defa sıcağı sıcağına bir Japon dizisi yazma şansım oldu.Yıllardır blog kullanıyorum fakat hiç dizi yazmıyordum.Sadece öneri yapıp kişisel alanda kullanıyordum.Artık yazıyorum fakat bu seferde güncel dizilere bir türlü yetişemiyorum.O kadar çok şey izlemişim ki herhalde sadece dizi yazsam bloguma her güne bir post ile bir yıllık post ihtiyacımı karşılamış olurum.Bakalım nasıl yetiştireceğim merak ediyorum.Sadece bıraksan 200 den fazla Kore dizisi çıkıyor nasıl olacak bu iş anlamadım ama azim ettim elimden geldiğince dizi yazmaya çalışacağım. Her neyse diziye geçelim.
***
Diziye çoğu insan ön yargı ile yaklaştı,öncelikle bu konuda bilgi vereyim dizi 
18 'lik olacak derecede değil.Evet bir kaç sahnesinde tabi ki fiziksel yaklaşım var ama öyle düşündüğünüz gibi değil, zaten kendi sansürünüzü yaratıp o sahneleri atlayabilirsiniz.Bence 18 yaş altı da izleyebilir.Bu uzak doğuluların yetişkin  kavramını çözemesem de batı dizileri kadar acayip sahneler yok bu konuda çekinmeyin.Dizinin başrol erkeği KAT-TUN müzik grubu üyesi Kamenashi Kazuya oynuyor.Başrol kızı ise; Fukada Kyoko oynuyor.Dizide Kazuya dansıyla beni çok etkiledi,kendine bir kez daha hayran bıraktı.Çok hoş bir aşk hikayesi vardı.Dizi akıcı ve romantik işledi.Pot duran bir oyunculuk yoktu aksine her biri rolüyle bütünleşmiş şekilde izleyiciye betimleniyordu.Bu diziyi muhakkak deneyin.

Second Love (Sekando Rabu,セカンド・ラブ)

Tür:Romantik,Dram
Yönetmen: Ayuko Tsukahara
Yazar: Shizuka Oishi
Kanal: TV Asahi
Bölüm sayısı : 7
Yayın Tarihi: 6 Şubat 2015 -28 Mart 2015
Günü: Cuma
Saati: 23:15-24:15
Dil: Japonca
Ülke: Japonya
Konu:
Taira Kei yetenekli bir modern dansçıdır.Küçük yaşlardan itibaren aldığı eğitim sonucunda Almanya'ya gider.Almanya'da ünlü bir dansçı olur.Fakat bir gün ona ihtiyaç kalmadığını söylerler ve dans ettiği ekipten atılır.O günden sonra Kei için hayat zorlaşır ve bunalıma girip Japonya'ya döner.Kei ölmeyi düşündüğü bir anda bir öğretmene aşık olur,fakat aralarına büyük engeller çıkar.
Oyuncular:
Kazuya Kamenashi - Kei Taira
Kyoko Fukada - Yui Nishihara
Akari Hayami - Ayako Noguchi
Fuka Koshiba - Sora Takeuchi
Yusuke Onuki - Yuto Ichinose
Natsuko Akiyama - Haruko Ueda
Susumu Terajima - Shigeyoshi Tajima
Yumi Asou - Mariko Nishihara
Katsuhisa Namase - Taro Takayanagi

Yorum Gönder

0 Yorumlar