Pearl Drops Hollywood Smile - Diş Beyazlatıcı Macun

Pearl Drops -Diş Beyazlatıcı Macun 'u kullanıp memnun kalınca biter bitmez kendimi alışverişte buldum.İlk kullandığım versiyonuna göre bu versiyonu bir kıt daha parlaklık veriyor.Diş etlerinin dip bölümündeki sarılıkları biraz daha iyi açtı.Paketinin üstünde ki iddiaya göre düzenli kullanılırsa 3 haftada 4 ton daha beyaz dişlere sahip olacağımızı yazmışlar.
Nitekim beyazlıkta kazandırıyor.Ürünü düzenli kullandığımda diş beyazlatıcı kalemler var kullananlar bilir sanki diş beyazlatıcı kalem kullanmışım hissi verdi.Yaptığım hata yüzünden dişlerimi maalesef tam anlamıyla beyaz yapamıyorum.Fakat bu markanın diş macununu kullandım kullanalı bayağı bir dişlerimi düzelttim.Bu yüzdende bu markayı kullanmaya devam edeceğim.Eğer ki sizinde dişlerinizde çok sarılık var ve bir türlü gitmiyorsa denemenizi tavsiye ederim.Ürün 50ml'lik olmasına rağmen bana tek başıma 3-4 ay yetiyor zaten nohut tanesi kadar koymanız yeterli köpürmesi iyi olduğu için yetiyorda artıyor bile. Bu arada benim ilk aldığım zamanlarda pek piyasada yoktu.Şuan market ve kozmetik ürünleri satan yerlerde bulabilirsiniz.Umarım sizde benim kadar beğenirsiniz.Şayet ben kullanmaya devam edeceğim.
İnternetten fiyatına baktım 50 ml'liği 13 lira civarı bir şey.
Diğer yazım Sigara içenler için: Pearl Drops Smokers - Diş Beyazlatıcı Macun

Yorum Gönder

0 Yorumlar