Günebakan (Dizi)

Sevdim ben bu diziyi.Yalnız çok fena güçlü dizilerle aynı günde olması diziyi biraz zedeleyecek gibi duruyor.Reytinglerde 12. sırada olan diziyi yanlış güne koydukları için bitirirlerse çok üzülürüm.Zaten bildiğim kadarıyla dizinin tekrarını da vermediler.(Genelde yeni başlayan dizilerin ilk 3 bölümünü arka arkaya tekrarını veriyorlar.)Diziye dönersek;dizi çok doğaldı oyuncular sempatikti,klasik ama güzel bir konusu vardı.İsmail Ege Şaşmaz'ı Güneşi Beklerken dizisinde hiç sevmemiştim bu dizide acayip sempatik geldi.Sümeyra Koç'un rolünü hiç sevmedim çok itici bir kız gibi geldi.Zengin şımarık kız tipiydi biraz gıcık oldum.Annemin de Sümeyra Koç'u Emina Sandal mı o? demesiyle üstüne tuz biber oldu gülsem mi gıcık mı olsam bilemedim büyük bir ikilemde kaldım..Diğer oyunculara gelince hepsi usta oyuncu olduğunda laf söylemek bana düşmez hepsi çok iyiydi.Başroller de rollerini iyi yapıyorlardı.Sümeyra Koç'un karakteri birazcık pot durmuştu ama zamanla oturacağını düşünüyorum.Vaktiniz varsa izleyin diziyi en az siz de benim kadar seveceksinizdir.

Dizinin ilk bölümü reytinlgerde 12. sırayı buldu.


Tür:Romantik,Komedi,Gençlik,Aile
Yönetmen:Özlem Bayşu Ünlü
Senarist:Gani Müjde
Yapımcı: Tükenmez Kalem- Gani Müjde
Başlangıç:12 Temmuz 2015
Gün: Pazar
Saat: 20.00
Kanal:ATV
Konu:
Günce ve Rüzgar küçüklüklerinde çok iyi arkadaş olan iki çocuktur.Fakat zamanla Günce'nin ailesi Gündendi'ye gelmeyi bırakmış ve arkadaşlıklarının üzerinden yıllar geçmiştir.O günden bu güne günümüze kadar hiç bir daha Gündendiye ayak basmayan Günce'nin babası bir gün iflas ettiğini öğrenir ve kızının haberi olmaması için eşini ve eşinin yeğenini de alarak Gündendi'ye geri dönmeye karar verir.Günce tatile geldiklerini düşünerek,bu küçük kasabada kalmayı hiç istemez.Rüzgar ise paraşütçüdür,Fakat Rüzgarında babası zor durumdadır.Bu yüzden babası belediye başkanının oğlu Fettan ile kızı Rüya'yı evlendirmek ister.Rüzgar ise; kız kardeşine kıyamaz ve kendini feda eder. Artık hayatı farklı bir yönde ilerlemeye başlar.Ta ki nişan günü eski çocukluk arkadaşı Günce ile karşılaşana kadar.
Oyuncular:
İsmail Ege Şaşmaz
Sümeyra Koç
Tarık Pabuççuoğlu 
Asuman Dabak
Bülent Çolak
Ceren Soylu
Ulvi Alacakaptan
Ayçe Abana
Hakkı Ergök
Çağlar Sayın
Ömer Duran
Güzide Arslan
Mehmet Şeker
Merve Polat 
Kaan Turgut
Murat Balcı
Nurseli Tırışkan

Yorum Gönder

0 Yorumlar