Tutar mı Tutar (Dizi)

Ay ben bu diziyi izlemem ne fragmanı güzel,ne ismi diyorum ki dün akşam tekrarı verilirken ''-Şöyle bir bakayım.'' dedim.İnanılmaz ama gerçek diziyi sevdim.Şöyle bir düşünürsek benim sevebileceğim tarzda bir dizi değil.Fakat tam Cahit Gök'ün sahnesinde kanalı açtığımdan bir durdum,insanın sevdiği oyuncu olunca böyle bir dursa,bir izleyesi geliyor.İşte bende öyle oldum.Her neyse ön yargısız başladım dizinin bölüm sonuna kadar izleyebildim.Bence bu dizi olmuş.Her ne kadar  her zaman itici karakterlerde gördüğümüz  oyuncuların güzel karakterlerde olduğunu görmek insanda bir yadırgama yapsa da insanı dizi sarıyor.Dizinin konusu orijinal mi bilmiyorum ama   sezonun en farklı konusuna sahip dizisi olmayı başarmış.Paşhan Yılmazel ve Cahit Gök bir anda ,bir dizinin içinde buluyorlar kendilerini.Nasıl çıkacaklarını da bilmiyorlar.Bu durum konuyu absürt komediye doğru taşıyor.Bence senaryosu sağlam dizilerden olmuş.Umarım tutulur.Bir şans verebilirsiniz.

Reyting sonuçlarına göre; Yayın zamanı 80. sırada,Tekrarı 38. sırada başladı.
Tutar mı Tutar

Yapım: BKM
Yapımcı:Erkan Ersezer
Yönetmen:Şenol Dönmez
Senaryo:Erkan Ersezer
Yayın Tarihi:26 Haziran 2015
Yayın Günü: Cuma
Yayın saati:22.30
Yayın Kanalı: Show tv
Konu:
Cemal ve Ayhan iki yakın arkadaştır,bir gün uyandıklarında kendilerini bir dizinin başrol karakterleri olarak bulmalarıyla anlam veremedikleri bir duruma düşerler. Bu iki yakın arkadaşın, başrolünde yer aldıkları diziden kurtulmaya çalışırlarken, mahalledeki karakterlere gittikçe; aşk, aile, dostluk gibi sımsıcak ilişkilerle bağlanmalarıyla da hikaye gelişiyor.Bu iki  arkadaş bu diziden çıkmanın yolunu bulabilecekler midir?
Oyuncular:
Paşhan Yılmazel
Cahit Gök
Ahmet Kürşat Öçalan
Bahadır Efe
Hilmi Özçelik
Zeynep Kankonde 
Ceyda Ateş
Su Kutlu
Açelya Özcan
Rıza Sönmez
Selen Uçer
Barış Aytaç
Ferdi Sancar
Celal Tak
Caner Alkaya
Ferhat Baynal
Kerem Muslugil 
Tuna Arman

Yorum Gönder

0 Yorumlar