Love Started at the Fence / 2013 (Tayland)

-spoiler içermez-
Son zamanlarda eğlenerek izlediğim dizilerden biri oldu.Başrolde ki kız çok güzeldi.Kızın sahnelerinde gözlerimi kızdan alamadım.Taylandın kızları genel olarak çok güzel oluyorlar fakat,bu kızın aynı bir güzelliği vardı.Erkek çok küçük gibi duruyordu aslında kız 23,erkek 25 yaşında ama kız büyükmüş gibi bir his oluştu bende.Onun harici çift uyumluydu.Tayland diline tam alışamadım konuşmaları yine bir kaç bölüm çok yadırgadım alıştıktan sonra bölümler birbirini izledi.Dizide aşk çok güzel betimlenmişti.Çiftimizin ilişkisi beni kıpır kıpır etti.Oyunculuklar iyiydi.Oyuncularla karakterler birleşmişti.Tuhaf bulduğum bir oyuncu ya da oyunculuk yoktu.Akıcıydı,hiç sıkılmadım ve çerezlik bir dizi olarak görüyorum.Bu diziye vaktiniz varsa şöyle bir göz atın derim.
Love Started at the Fence
 (Ton Ruk Rim Rua ,ต้นรักริมรั้ว,Aşk Çitte Başlar)


Türü: Romantik-Komedi
Yapımcı: Jett
Yapım: Maker Group
Yayın Kanalı: Channel 3
Yayın Dönemi: 5 Eylül 2013 -28 Eylül 2013
Yayın Zamanı: Cuma, Pazar 
Yayın Saati: 20:15
Ülke:Tayland
Dil:Tayca
Bölüm Sayısı: 11
Konu: 
Nalin'nin babası iflasın eşigine  gelince Kob'un büyük annesi  kurtarmıştır.Bundan uzun zaman sonra Nalin ve Kob büyüyünce  formalite icabı bir evlilik yapmışlardır.Büyük annenin vefatının üzerine Kob ve Nalin ayrılmış kendi yollarında gitmişlerdir.Nalin artık bir müşteri temsilcisi,Kob ise Amerika'da eğitiminin tamamlayan bireylerdir.Ayrılıktan 2 yıl sonra Kob  Taylanda geri döner.Bu sırada Nalin iş yerindeki hedefine ulaşmak zorundadır fakat  karşısında bir engel vardır.Bu engeli aşabilmek için tekrar Kob ile evlenmek zorunda kalır.
Oyuncular:
Prin Suparat / Kasidith Kietyotha(Kob)
Kimberly Ann Voltemas / Nalin(Bua)
Shaun Jindachote / Tin
Due Arisara / Tang-Kwa
May Fuengarom / Arnuka
Tah Warit Tipgomut / Pran
Penpeth Penkul (Jeb) / Papope
Mam Wichuda Pindum /
Santisuk Promsiri (Noom)/ Yothsaputh (Kob'un babası )
Mam Jintara Sukapat / Komara Komara (Kob'un annesi)
Ron Banjongsang / Charuth Charuth (Bau'nun babası)
Pradthana as Nunthida (Bau'nun annesi)
Air Panthila Fuklin / Jane
Surint Karawoot (Woot) / Eddy

Yorum Gönder

0 Yorumlar