Hanazakari no Kimitachi e/2007 (Japonya)


Çoğu kişi bu diziyle japon dizileri izlemeye başlıyor nedense.Benim ilk izlediğim dizi değil fakat şöyle bir baktığımda çoğu Hanakimi ile başladım yazıyor.Hana kimi dizisini izleyenlerin çoğu çok beğeniyor.Şayet bende çok severek izledim.Bu yüzden biri bana ilk defa japon dizisi izleyeceğim yazdığında direk olarak o kişiye bu diziyi öneriyorum.İzledikten sonra uzun bir süre evin içerisinde
-''Beybeeeee.'' diye gezmiştim.Benim için yeri çok farklıdır.Ayrıca Kore versiyonu ile karşılaştırdığımda To The Beautiful You dizisinde ki karakterler soğuk kalıyor.Başrol ilişkisi değil okul öğrencilerinin ilişkisi çok soğuktu.Japon versiyonunda hemen hemen her görünen öğrencinin repliği bir rolü vardı.To The Beautiful You dizisinde bildiğim kadarıyla EXO üyeleri oynuyordu ve neredeyse hiç konuşmuyorlardı.Bu konuda Japon versiyonu daha sıcak daha güzel daha komikti.Zaten iki diziyi de izleme şansınız olunca Hana Kimi'nin çıtasının çok yüksek olduğunu göreceksinizdir.Belkide o soğukluk yüzünden To The Beautiful You Korede iyi reyting hiç yakalayamadı kim bilir.Ayrıca Hana Kimi Filipinler ,Hong Kong,Çin,Endonezya ve Malezya kanallarında yayınlanmış.Dizinin geneline baktığımızda;akıcı bir diziydi,aşırı komikti,zamanın nasıl geçtiğini anlamadım,çerezlik bir diziydi.Oyunculuklar çatlak ve iyiydi.Uçuk kaçık tarzda bu okul dizisine bence bir şans verin.
Versiyonları: 
Hana-Kimi (Manga 1996-2004)
Hanazakarino Kimitachihe (Tayvan 2006)
Cinderella Boy (2007 Endonezya)Hanazakari no Kimitachi e 2007(Japonya)
Hanazakari no Kimitachi e 2011 (Japonya)
To The Beautiful You (Kore 2012)
Hanazakari bir Kimitachi e 
(Ikemen Paradise ,花ざかりの君たちYilan ,イケメン♂パラダイス)
Tür: Komedi , Romantik ,Okul
Senarist: Muto Shogo ,Yamaura Masahiro (Ep. 8 ve 10)
Yönetmen: Matsuda Hidetomo ,Tsuzuki Junichi ,Sato Genta
Ülke: Japonya
Dil: Japonca
Bölüm: 12
Süresi: 54 dakika
Kanal: Fuji Television
Yayın Zamanı:3 Temmuz 2007 - 18 Eylül 2007
Konu: 
Ashiya Mizuki Amerika Birleşik Devletlerinde yaşayan Japon bir kızdır.Bir gün televizyonda Japon atlet Sano Izumi'yi görür onu idolü yaşam amacı haline getirir.Onun sayesinde Ashiya Mizuki'de spor yapmaya başlar.Bir gün Sano Izumi sakatlanır ve sporu bıraktığını açıklar.Bunun üzerine Ashiya Mizuki ailesini ikna ederek Japonya'ya Sano Izumi'yi bulmaya gider.Onu tekrar  spora  başlatmak için erkek kılığına girerek erkek yatılı okuluna öğrenci olarak sızar.
Oyuncular:
Maki Horikita/ Ashiya Mizuki
Shun Oguri /Sano Izumi
Toma Ikuta /Nakatsu Shuichi

Yorum Gönder

0 Yorumlar