Güneşin Kızları (Dizi)

Ne yalan söyleyim Güneşi Beklerken dizisiyle kıyaslamaya hazırdım.Fragmanlarına bakınca ona benzer bir dizi olacak galiba diye düşünüyor,beklentilerimi çok aşağıda tutuyordum.Bir bölüm bakar ben bu diziyi tutmam diyordum.Ama sonra birinci bölüm yayınlandı ve vay arkadaş bu dizi beni sardı dedim.ALLAH'ım spoiler vermek istemiyorum ama Emre Kınay'ın rolü psikopat mı?İki kişilikli bir adam mı?Nasıl bir kurgu yapıp üzerine gizem yüklemişler o role öyle.Bence dizinin adı Güneşin Kızları değil Haluk'un ( Emre Kınay) Sırları filan olmalıydı.Bölüm boyunca bu adamda bir şey var dedim durdum.Nitekim bölüm sonu bu gizemin vuruşunu yaptı.Şimdi haftaya kadar işin yoksa bekle.Güneşin ve kızlarının başına kesin kötü şeyler gelecek,her şey toz pembe kalmayacak galiba.Tek sevmediğim karakter şimdilik Selin karakteri oldu.Güneşin kızlarından ortanca kız cidden sinir bozucu bir rolde.En hoşuma gidense Güneşin küçük kızı Peri oldu.Bence bütün karakterlerden daha akıllı mantıklı ve görgülü bir rol.Bu diziye bir bakın derim.Eğer ki yaz günü yapacak bir işiniz yoksa dizi iyi sardırıyor.Umarım klasik bir dizi olmaz ve bir kaç bölüm sonra dizi klişe hale gelip bozulmaz.Ayrıca dizi ilk bölümüyle reytinglerde iyi bir başlangıç yaptı.Dizi yayınlandığı sürede 6. sırada tekrarıyla 4. sıraya yerleşti.Umarım daha yüksek reytinglerini görürüz.
Dipnot: Araştırmalarıma göre dizi sanırım uyarlama bir dizi değil.(Umarım değildir)
Güneşin Kızları


Tür: Gizem,Romantik,Komedi,Dram,Aile
Yapım: Süreç Filmcilik
Yapımcı: İnci Gündoğdu, İsmail Gündoğdu
Uygulayıcı Yapımcı: Akın Topuz
Yönetmen: Sadullah Celen
Senaryo: Deniz Dargı(Güneşi Beklerken vb.) ve Cenk Boğatur(Gülbeyaz,Aşk Oyunu vb.)
Görüntü Yönetmeni: Yalçın Yadel
Sanat Yönetmeni: Hasan Doğan
Müzik:Batuhan Fırat
Yapım yılı: 2015
İlk bölüm gösterim: 18 Haziran 2015
Yayın Günü: Perşembe
Yayın saati: 20:00
Konu:
Güneş İzmir'de yaşayan 35 yaşında 3 çocuk annesi bekar bir bayandır.Kocasından sonra kalbini kimseciklere açamamış bir bayandır.Güneş İzmir'de bir lisede öğretmenlik yapmaktadır.Güneşin birbirine zıt çift yumurta ikizi 17 yaşında kızları vardır isimleri Selin ve Nazlıdır.Birde onlardan iki yaş küçük Peri adında bir kızı vardır.Bu aile kendi halinde mutlu bir ailedir.Bir gün Güneşin karşısına Haluk adında İstanbul'da yaşayan bir çocuk babası, tanınmış,saygın ve çok zengin bir iş adamı olan Haluk  çıkar.Güneş yıllar sonra ilk defa bir adama karşı hisler beslemektedir hemde karşılıklı olarak.Bir süre sonra Haluk Güneşe evlenme teklifi eder ve işler beklenmedik bir hal alır.
Oyuncular: 
Emre Kınay (Haluk)
 Evrim Alasya (Güneş)
Tolga Sarıtaş (Ali)
Burcu Özberk (Nazlı)
Berk Atan (Savaş)
Hande Erçel (Selin)
Miray Akay (Peri)
Meltem Gülenç (Rana)
Funda İlhan (Sevilay)
Teoman Kumbaracıbaşı (Ahmet)
Süreyya Güzel (İnci)
İrem Helvacıoğlu (Tuğçe)
Sarpcan Köroğlu (Emre)
Kanat Heparı (Mert)
Sarper Arda (Can)

Yorum Gönder

0 Yorumlar