Full House / 2014 (Tayland)

-spoiler içermez-
İlk izlediğim Tayland dizisiydi ve dili birazcık yadırgadım.Fakat bir iki bölüm dişimi sıktım ve kulak aşinalığı oluşmasını sağladım.Şimdi bayağı bir Tayland dizisi izledim.Adamlar gerçekten güzel diziler yapıyorlar.Dizimize gelirsek dizimiz Kore dizisi olan Full House dizisinden uyarlama. Fakat dizinin senaryosu tam olarak işlenmemişti. Senarist biraz kendinden katarak bambaşka bir dizi haline getirmişti. Bu da izlerken insanı hiç sıkmıyordu. Diziye başlayacaklar ilk yarıdan sonra dil yüzünden biraz ön yargı ile yaklaşabilirler sabredin emin olun ki dile alışıyorsunuz.Dizide aşk çok iyi betimlenmiş başrol oyuncuların kimyası uymuştu.Oyunculukları çok iyiydi.Az kalsın gerçekte aralarında bir şey var sanıyordum dediğimiz tarzda bir kimya vardı.Dizi bana göre akıcıydı.Mike(Başrol erkek) yakışıklı olduğu için ondan gözümü alamadım.Bu bir gerçek saklayamam zaten diziyi izlemeden öyle şarkılarını dinler,kliplerini izlerdim.O yüzden ister istemez Mike'a karşı daha bir yakınlık hissettim.Kıza gelirsek kızın saçlarını pek sevemedim nedense onun haricinde çok güzeldi doğal bir oyunculuğu olduğunu düşünüyorum.Bence Full House dizisini izlediyseniz bile bu uyarlamasını deneyin derim.
Full House  
(วุ่นนัก รักเต็มบ้าน - Woon nuk ruk tem barn)


Tür: Romantik / Komedi
Adı: Full House / วุ่น นัก รัก เต็ม บ้าน / Woon NUK ruk tem ahır/ 풀 하우스 / Pool Ha-woo-seu
Yönetmen:สรัสวดี วงศ์ สม เพ็ ชร
Yapımcı: Halo Productions
Firma Adı: True Visions 
Yayınlandığı Kanal: Kanal 8 (True Visions Channel)
Bölüm Sayısı: 20 Bölüm
Yayın Günü: Cumartesi ve Pazar 
Yayın dönemi:11 Ocak 2014-16 Mart 2014 
Süresi: 49 Dakika
Konu:
Aom kız kardeşiyle birlikte babasından kalan evde yaşamını sürdürmektedir.Kız kardeşi bir gün nişanlısı ile birlikte tefecilere borçlanır ve ne yapacaklarını bilemezler.Bunun üzerine bir plan kurup Aom'i bir geziye yollarlar.Aom gezideyken kız kardeşi ve müstakbel eniştesi satarlar.Aom ise tatilde Mike isimli bir adamla tanışır.Fakat bu tanışma hiç iyi bir şekilde olmaz.Aom bir şeylerin ters gittiğini hissetmeye başlar.Tatil sırasında parası tükenir ve ortada kalır.Ne yapacağını bilemez ve tanıştığı Mike isimli genci kandırır ülkesine geri döner.Eve döndüğünde Aom ablasının evi sattığını öğrenir , daha da fazlası tatilde tanıştığı Mike isimli adam yeni sahibidir.
Oyuncular : 
Mike Pirath Nitipaisankul / Mike D.Angelo
Aom Sucharat Manaying / Aom-am
Utt Uttsada Panichkul / Guy
Jane Janesuda Parnto / Mintra

Ananda Everingham 

Waratta Watcharatorn 

Nisachon Siothaisong 

Tharinthon Chenwanit 
Seksan Sutthichantha
Dipnot: Araştırmalarıma göre çoğu kişi sevgili demiş ikili için,çoğu kişi de değil demiş bu yüzden sevgili de olabilirler olmayabilirler de.Fakat couple yapanlar çok.Yanlış bilgi vermemeye çalışıyorum her geçen gün  farklı bir şeyle karşılaşıyorum.Belli değil yani. :D 

Yorum Gönder

0 Yorumlar