Adı Mutluluk (Dizi)

Ne yalan söyleyim oyuncularını pek tutmadığımdan başka dizilerden,  izlemem herhalde demiştim kendi kendime.Fakat ilk bölümde bir şans verdim.Diziyi İstanbul'a okula gelene kadar sevdim. Okul bölümünde ikinci erkek ortaya çıkınca anladım ki dizi Med Cezir ve Kiraz Mevsimi dizilerine saracak gözüküyor.Temelinde zaten Med Cezir dizisini andırdı bana nedense, konu olarak farklı ama tam temeli benziyor.Hani çok çok hoşlanarak gülümseyerek izlemedim diziyi,beni pek kendine çeken bir dizi olmadı al benisini yakalayamadım.Beklentilerimin ne üstünde ne altında bir dizi oldu, orta halli izlenilebilir bir dizi bence. Farklı bir dizi başlamazsa karşısına ikinci bölümüne de şans verip bakmak istiyorum.Bir deneyin derim, güzel bir aşk var ,yer yer komik bölümleri de var.Oyunculuk konusunda iyi oyuncular var,başrollere baktığımda  iyi oyunculuk çıkardılar.Fakat bana göre ilk bölümü götüren Kaan Yıldırım oldu.Objektif olursam bence diziyi götürürse o götürecek gibi geldi,ilerisi için sevilecek favori  bir dizi olacağını düşünüyorum fakat benim için değil gibi gözüküyor.Tam bir yaz dizisi olmuş.Dizinin reytinglerine baktığımda 2. sırada yer almış. (Survivor 1. sırada yine) Tekrarı 7. sırada almış.Yani bayağı ilgi çekmiş izlenmiş ,sosyal medyaya baktığımda  çoğu kişi; muhteşemdi,çok güzeldi yazmışlar,yayınlandığı zamanda diliminde ki twitlere  göre de bayağı sevilmiş benimsenmiş.Bakalım siz sevecek misiniz?
Adı Mutluluk


Tür: Romantik,Komedi,Dram,Gençlik,Aile,Okul
Yapım:Süreç Film
Yapımcı:Ali Gündoğdu
Proje Koordinatörü:Asena Bülbüloğlu
Yönetmen:Erol Özlevi
Senaryo:Aksel Bonfil (Bir Kurabiye Masalı-Kısa film) , Hakan Bonomo (Kiraz Mevsimi)
Yapım Yılı:2015
Yayın Günü:Salı
Yayın saati:20:00
Başlangıç Tarihi:23 Haziran 2015
Konu: 
Üniversite sınavlarından sonra tercihine yazdığı İstanbul’u babasından gizleyen ve sonuçlar açıklandığında babasıyla kavga ederek evi terkeden Kumsal ,yeni tanıştığı Batu sayesinde ilk kez cesur bir karar alır. Yıllar önce annesinin yaptığı gibi ‘mutluluğu’ aramak için evi terk eder. Kendini bir anda İstanbul’daki yurt odasında bulan Kumsal, burada ilk kez kendi ayakları üzerinde durmayı öğrenir. Çeşme’den İstanbul’a uzanan özgürlük yolculuğu sayesinde yalnızlığı, hayal kırıklığını ve dostluğu tadar.

Oyuncular:
Kaan Yıldırım
Ezgi Eyüboğlu
Dilara Aksüyek
Ceyhun Kebapçı 
Kaan Çakır
Yağmur Kaşifoğlu 
Aslı Bekiroğlu 
Zeynep Bastık 
Orçun İynemli 
Fatih Dönmez 
Yağızcan Konyalı 
Begüm Şahin

Uyarlama olduğuna dair bir yazı okumadım.Fakat emin değilim.

Yorum Gönder

0 Yorumlar