Tere Naal Love Ho Gaya (Film)

Aslında Genelia D'Souza'yı pek sevdiğim söylenmez ama Riteish'in hatırına bir şans verdim.İyi ki de şans vermişim.Cidden çok güldüğüm eğlendiğim bir film oldu.Hiç sıkıcı bir sahnesi yoktu hem yükselerek gitti film.Özellikle son sahnelerinde bayağı bir heyecan yaptım.Tam her şey bitti derken film yeniden kendine çekiyordu beni.Ayrıca ikilinin karı koca olduklarını bildiğimden izlerken daha farklı bir gözle izledim.Genelia rolüne çok uygun bir oyunculuk sergilemişti.Tipi de oynadığı role uymuştu.Yani hani bazı insanların yüzüne bazı roller gitmez ya o yoktu tamamı ile bütünleşmişti.
Riteish zaten benim gözümde efsanevi bir oyuncudur.Onun için hiç bir şey yazamıyorum dört dörtlüktü.Acaba demeden hemen bu filme başlayın umarım sizde benim kadar eğlenirsiniz.
Tere Naal Love Ho Gaya
 ( तेरे नाल लव हो गया -In Love With You)


Tür:Romantik,Komedi
Yönetmen: Mandeep Kumar
Yapımcı: Kumar S. Taurani
Hikaye: Navjot Brar
Müzik: Sachin - Jigar
Sinematografi: Chirantan Das
Düzen: Manish Daha
Yayın tarihleri: 24 Şubat 2012
Süresi: 130 dakika
Ülke: Hindistan
Dil: Hintçe
Konu:
Chotu hayalleri olan bir işçi şofördür.Bir gün patronuna hayallerini açar.Patronu hayallerini kendi hayalleriymiş gibi yaşamında uygular bu yüzden Chotu'nun maddi zararı olur.Bunun üzerine patronu kızını evlendirirken Chotu düğünü basar sarhoş kafasıyla patronunun kızını kaçırır ve serüven başlar.
Oyuncular:
Riteish Deshmukh/ Viren  (Chotu)
Genelia Deshmukh/ Mini 
Om Puri/ Chowdhary 
Tinnu Anand/ Bhatti 
Smita Jaykar/ Viren'in annesi 
Chitrashi Rawat/Dhani 
Navin Prabhakar/ Naidu 
Kartar Cheema/ Sunny (Mini'nin nişanlı)

Yorum Gönder

0 Yorumlar