Ramaiya Vastavaiya (Film)

-''Gülmekten ağladım.'' gibi bir deyim vardır bilir misiniz? Heh işte tamda ben bunu yaşadım bu filmde.Acayip komikti bence komedi üzerine yapılmış bir filmdi.Aşk vardı ama komedi ağırlıktaydı.Eski hint filmlerini andırıyordu.İzlerken sanki 90'lı yıllarda çekilmiş bir hint filmi izliyor gibi hissettim.Sıcacıktı,her hint filmi güzel oluyor ama bu başka güzeldi.Ne yalan söyleyim başta 
Girish Kumar'ın rolünü biraz yadırgadım fakat sonra oturdu.Fazla aşırı hareketleri vardı.Dış ülkede doğup büyüyen bir genci canlandırıyordu ondan sanırım.Shruti Haasan'a gelince;onu da ilk defa izliyordum fakat bence rolünü çok iyi yapıyordu,severek izledim onun sahnelerini.Sonuç olarak iki oyuncuyu da ilk defa izlediğim halde sevdim.Filme gelirsek filmde en sevdiğim karakter abi karakteriydi. Gerçekten en iyi yazılmış karakter oydu bence.Sonu Sood zaten mimikleriyle oyunculuğuyla karakterle bütünleşmiş ve ona tam oturmuştu.Gülmekten gözlerinizden yaş gelmesini istiyorsanız ve sorunlarınızdan kaçıp kafa dağıtmak istiyorsanız hiç durmadan başlayın derim..

Tür: Romantik,Komedi,Dram
Yönetmen: Prabhu Deva
Yapımcı: Kumar Taurani
Diyalog: Shiraz Ahmed
Senarist:MS Raju (Orijinal Senaryo),Shiraz Ahmed(Uyarlama Senaryo)
Hikaye: Veeru Potla,Nuvvostanante Nenoddantana,Prabhu Deva &MS Raju
Müzik :Sachin-Jigar
Arkaplan: Sandeep Shirodkar
Sinematografi: Kiran Deohans
Düzenlenleme: Hemal Kothari
Üretim şirketi: Tips Industries Limited
Dağıtım: Tips Films
Yayın tarihleri: 19 Temmuz 2013
Süre: 148 dakika
Ülke: Hindistan
Dil: Hintçe
Konu:
Sona ve Raghuveer hayatları boyunca hep uğursuzluklarla karşılaşmış iki kardeştir.Ona rağmen ayakta durmayı başarmışlardır.Ram ise;Avusturalya'da doğup büyümüş el bebek gül bebek bakılmış bir zengin çocuğudur.Riya ise;Sona'nın çocukluk arkadaşı ve Ram'ın kuzenidir.Riya büyüyüp güzel bir kız olunca evlenmek ister ve düğününe az zaman kalımı yakın arkadaşı Sona'yı yanında ister.O sırada Ram'de düğün için Hindistan'a döner.Düğün sayesinde Sona ve Ram'in yolları kesişir imkansız bir aşka dönüşür.
Oyuncular:
Shruti Hassan / Sona
Girish Kumar / Ram
Sonu Sood / Raghuveer
Randhir Kapoor / Siddharth
Poonam Dhillon / Ashwini
Vinod Khanna / Station Master
Paresh Ganatra / Bijlee
Satish Shah / Krishnakant
Pankhuri Awasthi / Dolly
Anchal Singh / Riya

Dipnot: Filmin ilki 1950'de çekilmiştir 2013 versiyonu olarak tekrar çekilmiştir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar