Bobby Jasoos (Film)

Yazarken düşünüyorum da acaba Vidya'nın girmediği bir kılık kaldı mı acaba?Acayip eğlenceli bir filmdi.Bir daha izlemeyi düşünüyorum çünkü çok eğlendim ve güldüm.Vidya'nın oyunculuğu on numara beş yıldızdı. Ayrıca finali beni ters köşe yapan nadir hint filmlerindendi.Kızımız casustu ve kılıktan kılığa girerek aldığı işlerden para kazanıyordu.Esas oğlanımız ise;ünlü biri fakat ailesi tarafından evlendirilmeye çalışılan bir adamdı.Esas oğlanımız evlenmek yerine o şehri terk edip şehirli bir kızla evlenmek istiyordu.Yani;bir nevi biraz burnu büyüktü.Film nasıl başladı nasıl bitti anlamadım.Aslında dakikasına baktığımda 121 dakikalık bir filmdi ama öyle ki sanki 5 dakikada bitti gibi geldi.Biraz daha uzun olabilirdi tam doyamadım filme.Bütün karakterler eğlenceliydi.En hoşuma giden karakterler Bobby'nin tayfasıydı.Arkadaş bağları güçlü karakterleri seviyorum.Daha fazla konuşmaya gerek yok izlerseniz çok tatlı bir film izleyeceksiniz.Ben güldüm umarım sizde gülersiniz. Ölmeden önce izlenmesi gereken filmler listesinde yerini almalı.
Bobby Jasoos (Bobby Detective)

Türü: Romantik,Komedi,Gizem
Yönetmen: Samar Shaikh
Yapımcı: Dia Mirza,Sahil Sangha,Reliance Entertainment
Senaryo: Sanyuktha Chawla Shaikh
Müzik: Shantanu Moitra
Sinematografi: Vishal Sinha
Düzenleme: Hemal Kothari
Üretim şirketi: Born Free Entertainment
Yayın tarihi: 4 Temmuz 2014
Dakikası:121
Ülke: Hindistan
Dil: Hintçe
Konu:
Bobby'nin en büyük hayali dedektif olmaktır.Fakat kendisi bunun için bir okul okumamıştır yani alaylıdır.Şehrin tek dedektiflik bürosunda çalışmak istemektedir.Fakat bu şansı bir türlü bulamamıştır.Bu yüzden para kazanmak için Bobby çevresindekileri izleyip açıklarını bulup onlara şantaj yaparak para kazanmaktadır.Bir gün Anees Khan'adında zengin ve gizemli bir adam Bobby'den üç kişiyi bulmasını ister.Bobby bu konuda yeteneklerini gösterirken bir yandan da yanlış bir şeyler olduğunu sezer.
Oyuncular:
Vidya Balan / Bilkis Ahmed/Bobby
Ali Fazal / Tasawur
Kunjan Luthra / Sunita
Vinay Varma / Tasawur'un Babası
Gangadhar Panday / Naeem
Anupriya Goenka / Afreen
Arjan Bajwa / Lala
Supriya Pathak / Ammi
Tanvi Azmi / Kausar Khaala
Benaf Dadachandji / Noor
Prasad Barve / Shetty
Aakash Dahiya /Munna
Zarina Wahab / Afreen's Ammi
Rajendra Gupta /Abba
Kiran Kumar / Anees Khan
Raina Rao
Tejas Mahajan / Sohail
Sundeep Hemnaoni / Arif


Spoiler:
Esas oğlanı tanımayanlara;
Esas oğlan (Ali Fazal) ;3 idiots filmini izlediyseniz orada Joy Lobo rolündeydi. *kendini asıyordu*

Yorum Gönder

0 Yorumlar