Anjaana Anjaani (Film)

Sürekli hint filmi izliyorum,yazıyorum farkında mısınız? Bir süre daha sanırım hint filmi yazmaya devam edeceğim.Havaların ısınmasıyla artık bıktım aynı ülkenin şeylerini izlemekten o yüzden farklı ülkelerin kültürlerini öğrenmek istiyorum.Gerçi ben oldum olası hint filmi izlerim ama neyse.Sonuç olarak bir süre daha günümüzde geçmişte izlediğim bütün hint filmlerini blogumda yazmak istiyorum.Bunlardan biri de geçen akşam annemle gecenin on ikisinde başlayıp ikilere üçlere kadar izlediğimiz filmden bahsetmek istiyorum. Filmin adı Anjaana Anjaani başrollerde uyumlarını Barfi filminden de bildiğimiz Ranbir Kapoor ve Priyanka Chopra var.Açıkçası filmin ilk sahneleri nereden baksan bir on dakikasını sevmedim.Galiba sıkıcı bir film açtık diye bile düşündüm.Daha sonrasında filmin işleyişi değişti ve gerçekten kendine çeken bir film haline geldi.Güldüğüm bölümleri de oldu,ağladığım bölümleri de oldu,sıkıldığım bölümleri de oldu.Yani;anlayacağınız  rengarenk bir filmdi.Aslında dolu bir izleyiciyseniz filmden çok fazla ders çıkarabilirsiniz.İçinizi sıcacık yapacak bu hikayeyi izlemelisiniz.
Anjaana Anjaani (Anjānā Anjānī; Strangers)



Tür: Romantik,Komedi,Dram
Yönetmen: Siddharth Anand
Yapımcı: Sajid Nadiadwala
Senaryo: Advaita Kala ,Siddharth Anand
Hikaye: Mamta Anand
Müzik : Vishal-Shekhar
Arkaplan : Salim Süleyman
Sinematografi: Ravi K. Chandran
Düzenleme: Rameshwar S. Bhagat
Üretim şirketi : Nadiadwala Grandson Entertainment
Dağıtımcı:Eros Entertainment
Yayın tarihleri :1 Ekim 2010
Süresi:151 dakika
Ülke: Hindistan
Dil: Hintçe
Konu:
Akash ve Kiara adında iki farklı yaşamı olan insan vardır.Bir gün ikisinin de işleri kötü gitmeye başlar ve intihar etmek için George Washington Köprüsüne çıkarlar.Birbirlerini tanımayan bu iki insanın o dakikadan itibaren yolları kesişir ve kaderleri birleşir.
Oyuncular:
Ranbir Kapoor/  Akash
Priyanka Chopra/  Kiara
Zayed Khan/ Kunal
Pooja Kumar/  Peshto
Tanvi Azmi/ Doktor
Kumar Pallana/ Sahil Güvenlik
Vishal Malhotra/ Akash'ın arkadaşı
Nakul Kamte/  Kiara'nın babası

Yorum Gönder

0 Yorumlar