Yamada-kun to 7 nin no Majo/2013 (Japonya)

Bu günlerde animesi başlayan daha evvelinde mangasından diziye çevirilen bir diziden bahsetmek istedim.Normalde harem tarzı animelerden hoşlanmadığım halde sırf dizisinde oyuncuları ve konusu güzel diye başladığım doğrudur.Aslında mangası olduğunu bilmeden bu diziye başlamıştım başrollerini daha evvelden tanıdığımdan onların hatırına izleyim demiştim.İlk bölümden itibaren çok güldüğüm bir dizi oldu.Nasıl başladı nasıl bitti anlamadım.Oyuncular çok güzel rollerini oynamışlar.Hatta kızın oyunculuğuna bayıldım.Erkek olduğu zamanda kız olduğu zamanda rolünü iyi kıvırmıştı.Biraz kafa dağıtmak,gülmek isteyenler için bu dizi birebir bence.Özellikle yaz aylarının sıcağında iyi gideceğini düşünüyorum.İzlemenizi tavsiye ederim.

Yamada-kun and the Seven Witches
(山田くんと7人の魔女-Yamada-kun to 7-nin no majo)

Tür: Romantik komedi , Supernatural
Yönetmen: Mamoru Hoshi, Masataka Takamaru
Yapımcı: Yukiko Yanagawa
Senarist: Shin Ogawa
Mangaka: Miki Yoshikawa
Müzik: Toshihiko Sahashi
Yayın Kanalı: Fuji Television
Dil:Japonca
Ülke: Japonya
Yayın tarihi: 10 Ağustos 2013 -28 Eylül 2013
Bölümler:


Konu: 
Urara Shiraishi adında bir lise öğrencisi vardır.Sürekli ders çalışan notları iyi olan içine kapanık bir kızdır.Birde Urara Shiraishi'nin okulunda Ryu Yamada adında bir erkek öğrenci vardır.Urara Shiraishi'nin aksine Ryu Yamada kavgacı ve tembel bir öğrencidir.Bir gün ikisi merdivenlerden çıkarken birbirlerinin üzerine düşerler ve daha sonrasında ruhları yer değiştirir.Ryu Yamada'nın bedeninde Urara Shiraishi,Urara Shiraishi'nin bedeninde ise Ryu Yamada var olur. O günden sonra işler hayli bir karışır.

Oyuncular:
Mariya Nishiuchi
Yusuke Yamamoto
Reina Triendl
Takuya Ide
Ito Ono
Shotaro Mamiya
Ryoko Kobayashi
Karen Miyama
Fujiko Kojima
Airi Matsui
Hidenori Tokuyama
Yuuki Nagae

Yorum Gönder

0 Yorumlar