Image and video hosting by TinyPicVurulup tertemiz alnından, uzanmış yatıyor, Bir hilal uğruna, ya Rab, ne güneşler batıyor!

16 Mart 2015 Pazartesi

L'Rosh At Kestanesi Balsamı

Daha evvel alışveriş yaptıgım da bu ürünü aldıgımı ve kullandıgım zaman sizlere etkilerini yazacağıma söz vermiştim.Bu gün tam da onu yapıcam.L'Rosh At Kestanesi Balsamı'na bayıldım diyebilirim.Acayip rahatlatıyor ve agrı olan bölgeye sürülüp masajlayınca rahatlamayı saglıyor. Açık yeşil bir jel ayrıca mentollü bir kokuya sahip.Fakat sürdükten bir beş dakika içerisinde kokusunu yitiriyor yani gün içerisinde kullanırsanız sorun yaratmaz.Annemin kollarında sinir sıkışması var ameliyat olması lazım fakat kendine güvenemiyor.Dün biraz bileklerini zorlamış canım benim yormuş kendini.Akşam oldugunda çok zor zamanlar yaşadı elleri uyuştu agrıdı filan duramıyordu agrıdan.Sonra yatmasına yakın bu jelden azıcık sürdüm ve dirsekten bileklere kadar masajladım.Bu sabah çok iyi oldugunu rahat uyudugunu uyuşma ve agrının geçtigini söyledi ben sormadan. Çok sevmiş jeli artık her agrıdıgında kullanabilir.Bileklerinde sinir sıkışması olanlar agrısını acısını zahmetini az çok bilirler böyle bir durumda iyi geldiyse demek ki etkili bir jel oldugunu düşünüyorum.Aynı şekilde aldıgım günün ertesi günü odamı temizlerken ani hareket ettim. Sağ omzumda bir şeyler oldu sonrasında çok agrıdı ozamanda ben kullanmıştım beni de rahatlatmıştı.Bunun yanında iş ortamında ya da yaptıgınız bir iş sonucunda vucudunuzda gerginlik olursa bu jelle rahatlayabilirsiniz diye düşünüyorum.Çok yazdım yine farkındayım,o halde hemen içerigine geçiyorum.At kestanesi,okaliptüs yağı,nane yağı, mentol ve gliserin içeriyormuş.Ferahlatıcı özelligiyle cildi rahatlatıp yatıştırıyormuş  ve masaj için geçerliymiş ama çok tuhaftır agrıları azaltıyor bunun yanında bence bunu da eklemelilerdi.Kullanım şekli az bir jelle masaj yaparak yedirmek.İçindekiler bölümünden anladıgım kadarıyla zararlı bir madde yok paraben vb. bir şeyler içermiyor.
Herkesin denemesini tavsiye ederim en son BİM'de gördüm yani rahatlıkla bulabilirsiniz fiyatı 7.95 liraydı.

6 yorum:

  1. Bu krem basur için kullanılırmı bilen varmı yardımcı olunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır,bu krem mentollü masaj kremi,böyle bir durum için doktora başvurup onların verdiği kremleri kullanmalısınız.Doktor kontrolü haricinde bir şey kullanmamanızı tavsiye ederim.

      Sil
  2. Bu krem basur için kullanılırmı bilen varmı yardımcı olunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır,bu krem mentollü masaj kremi,böyle bir durum için doktora başvurup onların verdiği kremleri kullanmalısınız.Doktor kontrolü haricinde bir şey kullanmamanızı tavsiye ederim.

      Sil
  3. Bu krem kırmızı sivilce lekeleri için kullanılır mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir bilgim yok, ağrı kremi gibi kokuyor naneli gibi yakıyor az az sanırsam sivilcenin çaresi olmaz. Krem değil zaten bu jel gibi bir şey. Bence cildiyeye gir gidin derim. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

(BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma