Canım Toprak Çekti Olsa da Yesek


Cümleye nasıl başlayacagımı bilemedim yazdım sildim yazdım sildim.Bi türlü tam anlamıyla bu duruma nasıl başlarım beceremedim, bende bodoslama dalmakta buldum bu posta.Ben küçükken toprak yerdim.(iyi hastalanmamışım kurt filan olmamış)Sırf bu yüzden hastaneye bile götürdü annem beni.Doktor amcalar kansızlık ve demir eksikliginden toprak yedigimi söylemişti.Aslında araştırdıgımda bana özgü bir şey değil bir köy varmış bu köyün insanları toprak yiyormuş.Hatta nete ''toprak yiyen köy'' yazarsanız çıldıran muhtarın videosu filan çıkıyor.Sonra hamilelikte çogu kadın topraga aş erer hatta daha da tuhafı sabun,macun filan yiyen varmış.Bu toprak yeme alışkanlıgına da Jeofazi ve ya Pika deniliyormuş.Hatta bayagı ciddi bir şeymiş bu.Demir eksikliğine bağlı kansızlık, kalsiyum, çinko eksikliğinde görülmekteymiş ve minik yaşlarda yenilirse bayagı sorun açabilirmiş. Neyse işte 15 yaşıma kadar bulursam yedim ben.Hatta iyi hatırlıyorum lise 1. sınıfta böyle bi kaç kız okula toprak getirip toprak bile yemişligimiz vardı.Millet okulda yermek arası verir, bizde toprak arası verirdik.Bana özgü bir durum olmadıgını biliyorum.O gün bu gündür hiç böyle istek olmadı yani toprak yemek istemedim ,canım çekmedi yemedim de.Tabi sürekli olarak kan ilacı kullanıyorum bununda etkisi var .Çok fazla bayılırım ben,  birde bayılırken çarparım kendimi duvar, kapı, dolap ne bulursam, aslındabayılmadan çarpıp öyle bayılıyormuşum yazmak daha mantıklı olur. (asdfghjklşl) Bu yüzdende sürekli kan alınır ona göre tedavi uygulanır.Fakat bu günlerde canım toprak çekiyor.Ciddi anlamda toprak kokuyor her yer.Kil maskesi filanda yapmıyorum o kokuyor desem.Kokuyor yani istiyor canım, toprak yemeliyim hissi var, resmen hamile kadınlar gibi aş eriyorum ağzımda tadını hissediyorum resmen .Nasıl başa çıkarım bilmiyorum yine kanımın düşük oldugunu düşünüyorum.Çok kararlıyım,karar verdim irademi kullanıp toprak yemeyecegim.Çok tuhaf bir durum bu sakın gülmeyin.(gülün,gülün) Ha birde dipnot olarak da baş ucumda 2 tane büyük kavanoz toprak var biri Sinop'tan kumsaldan getirdigim kum. Digerinin ne topragı oldugunu yazmıyorum.Şimdi  bu yazıyı yazarken pis pis bana bakıyorlar yaaaauuu...Neyse uzatmadan bir sonraki yazıda görüşürüz anacım.

Yorum Gönder

0 Yorumlar