Neden Post Yazamıyorum?


Bu günlerde üstümde bir durgunluk var bu postu bile zoraki açtım.Şuan inanılmaz derecede kendimi zorluyorum.Bana bir haller oldu nazarlara geldim ayol.Blogumla ilgili bir kaç kişiye gösterdikten sonra ne güzel her gün yazıyorsun filan dediler.Sonra şu tema olayım var sevildi beğenildi filan bana ardından bir haller oldu.Elim bi türlü gitmiyor post bölümüne.O kadar çok yazılacak yazı var ki öyle bekliyor planlı dahi yazamıyorum.Günde kaç kez yazmak için bu alanı açıp kapadım kim bilir.Sanki kısır döngüye girmiş bütün dünyanın yükü üzerime binmiş gibi hissediyorum.Afakanlar filan basıyor resmen bloguma dahi girmek içimden gelmiyor.Belki bu postla o üzerimdeki ölü topragı o kasvet geçer diye düşündüm.Fakat hala aynı hissediyorum.Bana ne oluyor arkadaş.
Dipnot: Bu arada -''Fotograf ne alaka la bebe?''  dediginizi hissediyorum .Valla bende bilmiyorum tam bir tumbirik kızı oldugum için tumblrda gördüm hoşuma gitti posta yükleyim dedim fotografa bir anlam yüklemenin anlamı da yok zaten değil mi?

Yorum Gönder

0 Yorumlar