Kozmetik Ürünlerim için Sepet Aldım

Uzun zamandır makyaj malzemelerim için bir kapaklı kutu arıyordum bir türlü beğenemiyordum almaya kalkıştıktan sonra ya kasada bırakıyordum ya da hiç kasaya gitmeden yarı yoldan dönüyordum.Kalpli kutular süslü kutular boy boy bütün kutulara göz gezdirdim bir tane bile beğenemeyince sonunda markette bu sepetleri gördüm.Odama uygun renkte de olunca alayım bari dedim tanesine  2,5 lira verdim.Nerede benim 7 liradan 25 liraya kadar çıkan kutularım nerede bu sepetler.Ucuz ama hoşuma gitti.Hem param cebimde kaldı hemde şık durdu.Derin oldugu için çogu şeyi aldı hatta   fırçalarımı  kalemlerimi koydugum kalemligimde eskimişti  onları da sepete  koyabildim.Hem derli toplu oldu  hemde  çogu  ürünümü diziyordum onlarda toparlanmış oldu . Kozmetik ürünlerimi koydugum şeyler çok eskidigi için çöpe gitti şimdilerde yeni gözdem bu sepetler.Şimdi bir tane daha almak istiyorum.Çünkü çok sevdim.Bir heyecan hemen blogumda size göstermek istedim.Çok güzel değiller mi? :D
Testerlarıma bakmayın :D  Bazılarını kendim aldım bazıları geldi bana :D Hepsi aynı ürünün testerları değil öyle gibi görünüyor  ürüne göre sıraladıgımdan ^_^

Yorum Gönder

0 Yorumlar