Karlar Düşer, Düşer Düşer Ağlarım

Ne zaman kar yağsa bir hüzün çöker üzerime düşünürüm hayatımı,yaşadıklarımı,babamı...Bütün gün kasvetle otururum.Hatta yataktan çıkmak istemem.Kar bana karamsarlık getirir.Üzerime büyük yükler yükler ve düşünmeme sebep olur.Ama bu gün ki kar öyle olmadı. Bu gün ve dün gece yağan kar çok güzeldi kocaman kocaman pamuk gibi yağdı. Ben de çok şenlendim.Özellikle gündüz yağan karda tam okul çıkışına denk gelince tatlı liseli sevgilileri de görmüş oldum.Tatlı tatlı el ele o yağan karda geçtiler önümden.Bu gün düşündüm de aslında kar pekte kötü bir şey değil.Her ne kadar yerlerde tutunca hayatı zorlaştırsa da güzel bir görünüm ortaya çıkıyor.Hem pisliklerin üzerine örtüyor hemde eridikten sonra o pislikleri temizliyor.Aslında kar da yağmur gibi güzel bir doğa olayı.Keşke hayatlarımıza,geçmişimize,kişiliğimize de kar yağsa sonra kalbimizin sıcaklığıyla eriyip bütün hayatımızı, içimizi temizlese ne güzel olurdu.Mesela acılarımıza kar yağsa erise gitse ya da Dünyadaki bütün kötülüklere kar yağsa erise gitse.Daha güzel bir dünya daha acısız bir hayatımız olsa güzel olmaz mıydı?
Bence çok güzel olurdu.Bu Dünya'nın günümüzde ki insanların,acılarımızın ,zor zamanlarımızın böyle bir kara ihtiyacı var.Kar aslında bir yönden de hayat gibi.Gök yüzünden Dünya'ya geliyor.Upuzun bir yoldan geçiyor ve sonunda toprağa düşüp eriyor.Tıpkı bir insan hayatı gibi.Bizlerde öyle değil miyiz?Önce ana rahmine düşüp doğuyoruz sonra upuzun bir hayat yaşayıp sonunda toprağa düşüp eriyoruz.Ah~ Bu gün ki kar ne kadar hoşuma gitse de yine beni derin düşüncelere duygulara götürmüş anlaşılan.Şu yazdıklarıma bakınca sanki görmüş geçirmiş artık hayatının son demlerini yaşayan insanlar gibi hissettim.Her neyse bu gün ilk defa kar yağdığı için içim kıpır kıpır oldu.Şimdi hava durup kendini Ankara'nın ayazına çekse de içten içe bir daha bu gün ki gibi yağmasını istiyorum sanırsam.Hayatında hiç kar görmemiş insanlara selamlar olsun umarım bir gün siz de kar görür benim gibi büyük düşüncelere dalarsınız. Çok fazla uzatmadan bir sonra ki postta görüşürüz beni özleyin anacım.

Yorum Gönder

0 Yorumlar