Dermokil Special Kil Maskesi


Daha evvel kremleri hakkında yazı yazmıştım.tık

Üzerine kil maskesi içinde post yazmalıyım dedim.3 ayrı ürünü elimde biri erkekler için olan ikisi bayanlar için olan.Belki kil maskesi arayan erkek varsa onun içinde fikir olur diye düşündüm.Yazıyı uzatmadan ürünlere geçeyim hemen.Fotografı göre sıralıcam.

Nar Özü ile Peeling Etkisi ( Yağlı Cilt-Sarı Tüp)
Bu gün bu ürünü denedim peeling yapmak amaçlı kullandım sevdim.İçindekiler bölümünde parabenle ilgili bir terime rastlamadım.Yeşil kil,nar özü ve bal sayesinde lekelerin gitmesine yardımcı olan bir ürünmüş.Özellikle sivilce izleri dokunduysan uzun süreli gecikmeyle yok oluyor onlara yardımcı olacagını düşünüyorum.Yapımı da çok kolay temiz cilde tabaka halinde sürüp 10 dakika kadar bekleyip yıkıyorsunuz.Hassas ciltler içinde ince tabaka halinde sürülmesi öneriliyor.


E Vitamini ile Yapılandırıcı (Normal&Karma Cilt-Pembe Tüp)
Bunu daha denemedim cildim yaglı oldugu için kullanabilecegimi düşünüyorum.İçeriginde E vitamini varmış cildin nem dengesini sağlıyormuş ve gözenekleri temizliyormuş.Siyah noktalar için kullanılabilecek bir ürün sanırım.Haftada 1-2 kez yapılabilecegini maskeden sonra tonik ile temizleyip nemlendirici ile kullanılması öneriliyor.Uyarısında geçici kızarıklık olabilecegi yazıyor.Son olarak yine paraben terimine rast gelmedim.


Buğday Özü ile Nemlendirme (Normal&Karma Cilt-Lacivert Tüp)
Kardeşimin cildine uygun bir kil maskesi bildigimiz Türk erkeklerinden biri ama ısrar edicem kullanması için ikna edebilirsem kullanır kullanmazsa bende kullanabilirim nolcak ihihih :D İçeriginde özel sarı kil ve buğday özü varmış.Gözenek temizleyici etkisi varmış yine siyah noktalara iyi gelecek bir ürün gibi görünüyor.Ciltteki nem dengesini sağlama özelligi varmış.Maske sonrası tonik ve nemlendirici kullanılması öneriliyor.Uyarılarında geçici kızarıklık olabilecegi ve dogal oldugunu yazmışlar.Bunda da paraben terimi geçmiyor.


İlk kullanıma göre sevdim herhangi bir zararı dokunmadı şimdilik.Hassas bir cilde sahip oldugum için herhangi bir şikayetim olursa postu düzenlerim.Bendeki tüpler 25 mllik.100 mlligi ve daha farklıları var yine tek kullanımlıkları da var .Netten baktıgım kadarıyla fiyatları mllige göre değişiyor. 100 ml 27 lira filanmış.Tek kullanımlıkları 5 lira.Benim bu anlattıgım ürünlerin 50 mllikleri 15 lira civarı bir şeymiş.Denemeye değer bir ürün oldugunu düşünüyorum bence bir bakın derim.

Yorum Gönder

0 Yorumlar