Dedikodu// F(x) Victoria Türkiye'ye Geldi


Kendimi explorer gibi hissettim bu postu açarken.Yarı yıl tatili ile birlikte evde bir sürü misafirimiz vardı bu yüzden konu hakkında post açamadım.Aslında geldigi ilk günden itibaren biliyordum  takipte kaldım  bilgisayar başına oturdukça ama kısmet bu güne açmakmış. 28 Ocak -3 Şubat arası Çin'de çekilen tvN programı 'Noonas Over Flowers' ın Çin versiyonu çekimleri için Türkiye'ye geldi. Bunun haberini alan bazı fanlar özellikle İstanbul'da yaşayan fanlar gidip gördüler bir sürü güzel güzel fotograf çektiler .Ben ve benim gibi olanlarda böyle çatlayarak baktı.
Victoria ve program ekibi İstanbul,Selçuk,İzmir,Kapadokya'ya giderek çekim yaptılar.Umarım Victoria ve çekim ekibi Türkiye'den memnun kalmışlardır.
Bir kaç fotograf;
Kaynak : Fotograf ve bazı bilgileri F(x) Turkey Fan Club(Turkish Aff(x)tion)  facebook sayfasından aldım fotograf sahiplerine oradan ulaşabilirsiniz.Daha fazla  fotografa ulaşmak için linke tıklayınız.








Yorum Gönder

0 Yorumlar