Baby Kara Üyesi SoJin İntihar Etti


Bu gün Kpop camiasından çok üzücü bir haber geldi.Gencecik bir insan daha  hayata veda etti.Haberlere göre  Baby Kara projesinde yer alan SoJin 24 Şubat 14.07 sıralarında yoldan geçen bir kişi tarafından bahçede baygın bulunmuş.Hastaneye kaldırılan SoJin maalesef kurtarılamamış.Söylenenlere göre SoJin bir süredir depresyondaymış. 5 yıldır DSP Şirketinde stajyer olup bir süre önce Baby Kore projesinde yer alan ve 4. olan sonucunda Kara grubunun üyesi olamayan SoJin DSP medya görüşmeleri sonucunda 1 ay önce kontratı sonlandırma kararı almışlar.Ayrıca Sojin yarışma sonrasında Daegu'ya dönüp orada yaşamını sürdürmeye başlamış.Polis soruşturmasının sonucuna göre  intihar olarak kayıtlara geçmiş.(10.kattan atlamış SoJin.)SoJin'in cenazesi dün gerçekleşip merhumeye otopsi yapılmadan ailesi ölü yakma yönetime karar vermiş.
ALLAH taksiratını affetsin.Kore müzik endüstrinin zalimligi mi desek bu duruma yoksa umut yolculugunun hazin sonumu desek karar veremedim. Korede bu kadar baskı oldugu sürece bu tarz üzücü haberlerle daha çok karşılaşacakmışız gibi geliyor.İnsanlara umut verip sonra bir hiç gibi bırakmak hangi kitaba sıgıyor bilmiyorum ama ben bu durumun zemininde şirketin suçu oldugu düşünüyorum. 23 yaşında gencecik bir hayat kaydı gitti. Kıza çıkış yaptırmayacaktınız niye bu kadar süre stajda bıraktınız be insan evlatları bari daha gençken bitirseydiniz sözleşmenizi olmaz mıydı başka bir şirkette şansını deneme şansı olurdu kızcagızın demekten kendimi alamıyorum.Bu olay sırf DSP için değil hemen hemen kore magaziniyle ilgili olanlar bilir ki bütün şirketler için bu geçerli.Umarım bu üzücü olay son olur.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)