Ailee, Jay Park ve San E Türkiye'ye Geliyor

Efendim her zaman ki gibi explorer niteliginde yavaş yavaş sindire sindire postlarımı açıyorum.Bu post için anca zaman bulabildim.Çogumuz haberdardır biliyordur.Ailee, Jay Park ve San E Türkiye'ye gelecek.Bilet satışları başladı ve satışlar pekte iç açıcı değil.Büyük bir ihtimal rezil olacakmışız gibi bir hava var ortalıkta.Herkes bu konu hakkında yazılar güncellemeler yapıyor.Bende postu açmadan önce bir havayı soluyayım dedim..ve bu yönde oldugunu gördüm.Kimi YGS için gidemiyor ki haklılar dışarından gelen ögrenci kesimi için o gün YGS var sabah sınava girse akşam 6 ya kadar çok zor iş yani konsere yetişme durumları fena.Kimine göre bilet fiyatları uçuk ki illa vip alacak değilsiniz 75 liradan başlıyor fiyatlar bu gitmemek için söylenilen bir mana bana göre sonuçta vip almak zorunda değil insanlar her keseye uygun izlenilebilecek türde yerlerden alınabilir.Kimi bu yıl Super Junior ss6 kapsamında gelme ihtimalini göz önünde bulundurarak ona para biriktirdim ikisi kasar beni diyor felan fistan.Her neyse bilet fiyatlarını aşagıda tekrar yazıcam.Böyle acayip kasvetli bir hava var işte.Umarım çevre ülkelerden gelen olur da o şekilde alan doldurulur diye düşünüyorum.Şimdi gitmek isteyenler için bilgilendirme yapalım.

9 Şubat 15:00'te biletler satışa sunuldu
Unite The Mic 2015 Istanbul
Tarih: 15 Mart 2015 18:30
Yer: Volkswagen Arena, İstanbul
 Bilet fiyatları:
Platinum VIP - 445.00 TL (Sınırlı Sayıda) (Ayakta)
Deluxe VIP - 250.00 TL (Sınırlı Sayıda) (Ayakta)

Premium Tribün - 195.00 TL
Saha içi Ayakta - 135.00 TL
Tribün - 75.00 TL


Oturma planı: 



Bilet için Notlar :

- Belirtilen saat konser başlama saatidir.
- Organizasyon şirketi, etkinlik için uygun görmediği kişileri bilet bedelini iade etmek koşuluyla etkinlik mekanına almama hakkına sahiptir.

Dip notlar : 


Platinum VIP Paketi: Bu kategorideki seyirciler turnenin İstanbul konserine özel tasarlanmış, sadece Platinum VIP bilet alanlara verilecek olan 300 kopya ile sınırlı posterlerden birine sahip olacaklardır. VIP için ayrılmış, sahneyi çevreleyen en özel yerden konseri izlemenin yanı sıra; şov öncesinde 3 sanatçı ile de buluşup posterlerini imzalatacak ve konser sonrasında da High Touch fırsatını yakalayacaklardır.

Deluxe VIP Paketi: Bu kategorideki seyirciler turneye özel tasarlanmış, sadece Deluxe VIP bilet alanlara verilecek olan sınırlı sayıdaki posterlerden birine sahip olacaklardır. VIP için ayrılmış, sahneyi çevreleyen en özel yerden konseri izlemenin yanı sıra; konser sonrasında da High Touch fırsatını yakalayacaklardır.

High Touch: Konser öncesi tanışma. 


Destek : kpopunited ,krowdpop
Bilet Satış : 

 Talep olursa  şehirlerden otobüs kaldırma  gibi bir eylemleri olacak sayfaların  aynı mubankta oldugu gibi.
-YETERİNCE BİLET SATIŞI OLMADIGINDAN KONSER İPTAL EDİLDİ-

Yorum Gönder

0 Yorumlar