1 Ocak 2015 Perşembe

renklitirtil'a Yılbaşı Kartları Gelirse


Uzun zaman sonra ilk defa çok güzel bir yılbaşı geçirdim.Çünkü bu yılbaşında eskilere bir dönüş yaptılar çevremdekiler.Eskiden yılbaşı ve özel günlerde insanlar birbirlerine kart atarlarmış bunun üzerine internette belli bir kısım bunu yeniden canlandırmak adına uzak yerlerde oturan arkadaşlarına kart atma etkinligi yaptılar.Bu etkinligi bana haber veren arkadaşıma ne kadar teşekkür etsem azdır. Çünkü hayatımda ilk defa birilerine kart attım...ve gerçekten bundan hoşlandım hatta seneye tekrar yapmak istiyorum.Etkinligi reelde tanıdıgım bir arkadaşımdan teklif alarak haberdar oldum.Etkinlik amacı 5 tane en sevdigin yakın buldugun ama uzakta olan bir arkadaşına kart atmaktı.Ben bana haber veren arkadaşım harici internetten çok sevdigim hiç yüzünü görmedigim ama benim için çok değerli olan 5 kişiyi seçtim. (aslında toplamda 7 kişiye kart attım ben onun harici etkinlik için 5 arkadaşımı seçtim.)Tabi karşılıgında onlarda bana kart attılar.Ben bu postumda bana gelen o özel kartları sizlerle paylaşmak istiyorum.Herhalde hayatım boyunca unutamayacagım ve hayatım boyunca saklayacagım çok özel bir anı olarak kalacak bu kartlar.Şuan yazarken bile içim içime sığmıyor sürekli kartları okuyup duruyorum.Okurken bi yandan da düşünüyorum bu kişiler beni hiç görmediler sesimi duymadılar fakat bu kişiler özel cümleler yazmışlar ki bana kırk yıllık arkadaşlarımdan duyamayacagım,okuyamayacağım sözlerdi.Aramızda ki bagı düşünüyorum her okudugumda aslında şu kötü net ortamında alışagelmişin dışında bu kadar iyi insanları bulmuş olmamı düşünüyorum.Bunun yanında aynı hisleri kilometrelerce uzakta olsak da karşılıklı hissedebilmemizi düşünüyorum ve mutlu oluyorum.Blogumun sıkı takipçileri varsa bilirler benim çevremle ilgili büyük sorunlarım oldu ve çevremde elle tutulur güvenilir bir insan yok fakat inanılmaz ama çevremde hiç görüşmedigim o tuhaf güveni alabildigim insanlarla dolu çevrem. Benim için 2014'ün sadece iyi yanı bu oldu.Benim insanlara karşı güvensizligimi yıkan bu insanlara ne kadar teşekkür etsem azdır.2014 e baktıgımda en güzel şey galiba bu insanların çevremde olmasıydı.Eger etkinlik 5 kişi olmasaydı bi 3-4 kişi daha var güvendigim onlara da teklif etmek isterdim.Bundan sonra ki ilk etkinlikte onlarla da bu işi yapmak istiyorum.Neyse yazımı fazla uzatmadan kartlarıma geçelim bana neler gelmiş onu görelim.Bu arada ben yazarken çok kastım kendimi kartlar karşılıklı gelirken çok odun yazdıgımı farkettim daha resmi daha mesafeliydi kartlarım bu yazı o kartlara yazamadıgım içimde kalan cümlelerden oluştu :D Kızlar iyi ki varsınız.


İlk kart şeker gibi bal bir kızdan geldi.Her zaman için herşeyini benimle paylaşan bana güvenen bir kızdan .İlk gelen kartta onundu.Zarftan uzun uzadıya bir mektup çıktı kalbinden dökülen kelimeler... Ardından fotografçı da basılmış benim hayranı oldugum grubun fotografı ve en özeli kendinin kullandıgı bilekligin aynısından bana yollaması oldu.Takmalara kıyamıyorum teşekkürler bal kız.Her zaman  mutlu olmasını istedigim bir arkadaşım  kalbini seviyorum  duruşunu seviyorum şimdi düşünüyorumda daha önce birbirimizin düşünce yapısı hakkında hiç konuşmadık hep günlük yaşamdan ve gün içinde yaptıklarımızdan konuştuk neden böyle oldu  bilmiyorum  böyle olmasına ragmen  güvenim tam oldu kendisine. 

İkinci gelen kart bu kart oldu kart zarfsız geldi ve bu kız sayesinde bunu da ögrenmiş oldum.Eylülden bu yana sohbetimiz oldu aslında bir blogger kendisi ve tanıştıgımız günden bu yana bana bir ögretmen oldu ne zaman başım sıkışsa bir şeyden anlamasam ona koşuyorum ve en önemlisi bana güvenmeyi ögretti ..Sana minnettarım ögretmenim karta yazdıgın güç verici sözler için teşekkür ederim. Kartta iki tane sevimli yapıştırma var karta sevimli bir hava katmış biri japon bir kız digeri gülen bebek ...

İlk tumblrda fanlıklarımızı yarıştırırken bulduk birbirimizi profiline girerdim böyle derdim bu kız çok uçuk çok havalı bence daha sonra tanıdıkça müthiş bir kimya oluştu aramızda bizi birleştiren SM sanatçıları mı yoksa aramızdaki yaş farklına ragmen düşünce yapımızın benzemesi mi bir türlü çözemedim fakat çok farklı bir ilişkimiz oldu.Yazarken bile bu kimyayı hissedebiliyorum.Kartı kapaklı bir karttı içini açtıgımda yazdıgı cümleleri herşeyin üstüne çıktı.Aslında kendisi bir blogger ve blogunu seviyorum fakat biraz daha yazmalı kendini anlatmalı çünkü o kapasiteyi onda hissettim bence yazı yazmalısın bloguna hemde çok yazı yazmalısın..

EXOcu kız :D SMve anime harici birbirine aslında zıt insanlarız yaşam tarzı olarak ama bi önceki kart sahibi gibi değişik bir kimya var aramızda sohbetini çok seviyorum ayrıca çok güzel çiziyor.bence bu arkadaşım yaşının üstünde bir kız yazarken bazen acaba benim yaşıtım mı diye düşünmedigim olmuyor desem yalan olur.Zarfına gelince zarfın içinden not kagıdında uzun uzadıya bir yazı çıktı ve minik bir kart çıktı.Kartın içerisinde Chen vardı :D :D (Chen'i çizmiş çok benzettim Chen'e) ve yine bir yazı vardı.Yazısından kalbini gördüm bana karşı saflıgını gördüm gerçekten bu beni çok çok mutlu etti.

Son kartım aslında benim aradıgım ama bulamadıgım bir kart oldu.Kafamda ki kart tarzı bu olcaktı aslında aliexpress sitesi var biliyorsunuzdur orada buldum bu tarzı ama paypal seçenegini kaldırdıkları için çinli abi ve ablalamıza güvenemedim.Bi kaç yazışma sonucu kafama tam yatmadı diyebilirim.Fakat birileri benim kalbimi okumuş ki benim istedigim kartları bana yollamış.Neredeyse her gün didiştigim sürekli ters düştügüm ablam dedigim kız.Hatta bu kart geldikten sonra da tartıştık o derece ekşınlı bir ilişkimiz var fakat çokta sevdgim bir ablam.İyi ki tanışmışım dedigim insanlardan birisi kendisi.İki ayrı kart atmış ikisi de yazılıydı diger kartlar gibi içten ve güzel sözler yazılıydı.


Kartlarım bu kadardı daha dogrusu başta da dedigim gibi internetten tanıdıgım insanların bana verdigi güvendi bu bi kart değil benim için özel birer hatıraydı.Umarım sizlerde bir gün benim kadar şanslı olur ve hiç tanımadıgınız insanlardan bu tarz birşeyler alırsınız gerçekten farklı bir duydu oluyor.Yazımı burada bitiriyorum...Görüşürüz anacım.

8 yorum:

  1. Ayyy. Senin asına ne kadar mutlu oldum bir bilsen! Kart atmak benim de favorim oldu.. Elime geçtikçe daha bir mutlu, mesut oluyorum. İnşAllah seni mutlu edecek şeyler başına gelir hep! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D bende çok mutlu oldum tatlım :) amin cümlemizin canım evet takip ediyorum senin pulları :D

      Sil
  2. Canım benim sen de iyi ki varsın. Kendi adıma bana nasıl güzel şeyler hissettirdiysen ben de öyle şeyler yazmaya çalıştım. Yüzünü gülümsetebildiysem ne mutlu bana. :) Blog konusundaki tavsiyene de gelirsek ben de yazmak istiyorum ama inan zaman hiç mi olmaz insanda oturup blog yazacak kadar :(( Artık yaza bol bol acısını çıkarmayı umuyorum. :) ayrıcanakda güzel cümlelerin için de teşekkürler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın :D yaz canım izledigini yaz gördügünü yaz gezdigini yaz içindeki duyguları yaz yaz da yaz yani :D kalemin çok iyi bu şekilde kendini geliştirebilirsin o potansiyel var sende :D

      Sil
    2. Blogumun manevi destekçisi ilan ediyorum seni :D

      Sil
  3. O kimliği belirsiz blogger benim! Deşifre edeyim dedim :)) Yaşadığım şehrin olanakları dahilinde bulabildiğim tek kartı yılbaşı kartı olarak attım! Senin kartın kadar çekici olmadı ama olsun!Ben teşekkür ederim dostluğun için :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşadıgın şehrin olanakları dahilinde bulabildigin kartı çok sevdim ama ben :D ben eski tarz kartları daha çok seviyorum aslında sırf o yüzden neredeyse bütün semti tek tek gezdim sırf eski tarz bulabilmek için ve azmin zaferi olarak bulabildim bence senin kartın çok çekici :D asıl ben teşekkür ederim dostlugun öğreticiligin için :*

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

(BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma