12 Ocak 2015 Pazartesi

Hastalık Peşimi Bırakmayınca

Merhaba merhaba çok özledim bloguma yazı yazmayı koştum geldim hemen buralara.En son yazdıgım yazıyı yazdıgım günün akşamı( rap sözü gibi oldu) bir hastalandım ta ki düne kadar yattım.Ancak dün gözümü açtım ve bu gün buralardayım sonunda o kadar çok yazacagım post birikti ki galiba sizleri post yagmuruna tutcam.İzledigim diziler ,animeler öneri, kozmetik ürünleri hepsi sırasını bekliyor.Planlı yazı yazmadım ocak ayı içerisinde haliyle otomatik olarak da yayınlanmadı postlarım o yüzden biriken postları bi avazda yazmak istiyorum artık.Sanırım bazılarınız bu duruma kızacak ya da takibi bırakacak ama olsun ben bunu yapıcam günde 3-5,3-5 postlarmı yazıcam.Bu verdigim arada anladım ki blogumu gerçekten çok önemsiyorum ben emek veriyorum ve seviyorum.Yani yazmak için yazmıyorum kendimden çok şey katmışım.O kadar çok özledim ki blogumla ilgilenmeyi size anlatamam.Bu yüzden daha çok özen göstermeye karar verdim.En azından bir Edebiyat öğrencisi olarak yazdıgım yazıları gelişi güzel değil daha imlalara ,noktalama işaretlerine uyarak yazmaya karar verdim. Gerçi bu benim tarzım bi yazış şekliydi ama daha dikkat etsem iyi olur diye düşünüyorum bundan sonra ki postlarda.
      İmm hastalıgıma gelince;Benim uçuklu dudaklar oldu gece yanıklı dudaklar.Yazıdan sonra ateşim çıktı bir uyudum ertesi güne kadar sabah uyandıgımda sırtımda da çıkmıştı dudagımda çıkan.Çok acılı bir durumdu hemen koştum gittim doktora gece yanıgı oldugunu söyledi bi kaç bir şey verdi bayagı iyi oldu düzenli olarak kullandım bol bol dinlendim.Zaman zaman ateşim çıktıgı için birazcık zorlandım üzerine ayaklarım hiç ısınmadı sıcak su torbası ile tek beden oldum.Neyse ki son olarak dün şiddetli bir baş agrısı, migde bulantısı ile atlattım.Bu günde gözümü açar açmaz önce üniversite başvurumu yaptım sonra da hemen buraya gelip yazı yazmalıyım dedim..
Umarım bir daha bu kadar blogumdan ayrı kalmam hepinizin blog yazılarını okumayı da çok özledim. Şimdi bu yazıdan sonra diger blogların yazılarını da okumaya gidiyorum.Öptüm anacım umarım sizde beni özlemişsinizdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

(BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma