Super Junior'un 9. yılı kutlu olsun 2005-2014

Super Junior'u tanıyalı ve ELF olalı tam tamına 1 ay sonra 4 yıl olmuş olacak.6 Kasım 2005'te çıkış yapan Super Junior'un da bu gün 9. yılı olmuş oldu.Tam tamına 5 yıl geç tanısam da sanki o yıllarda ilk fanı benmişim gibi hissediyorum.
Super Junior üyelerinin ELF'lere yaklaşımı her bir sözü olarak içimize işledi ki eminim çogu fanda benim gibi düşünüyordur.Aramızdaki bag yıllar,günler, saatler geçtikçe daha da kuvvetleniyor.O günden bu güne Super Junior kendini geliştirmeye devam ediyor Kore'de ,Dünya'da kendini tanıtmaya devam ediyor ve her dönüşünde kendini yenileyerek dönüyor.Bu yüzden Super Junior'la gurur duyuyorum onların başarılı olması beni mutlu ediyor .Umarım nice 9.uncu,90.ıncı yıllara. Seni Seviyorum Super Junior.
Şupo Juni Uh iyi ki varsın ^_^

Yorum Gönder

0 Yorumlar