Geldim Mi Üst Üste Gelir

Bu günlerde bende mi uğursuzluk var yoksa  çevrem mi bir tuhaf anlamıyorum anlam veremiyorum.Her şey üst üste geldi arkadaş şu iki günde saçma sapan şeyler yaşadım... Pazartesi akşamı aniden üşümeye başladım..Ateşim çıktı  halsizleştim tuhaf bir baş ağrısı oldu..Evden dışarı çıkmadığım halde hastalandım resmen.Neyse biz daha petekleri yakmamıştık ben hastalanınca petekleri yakalım dedi annem.Yaktık  saat 10 gibi filan  neyse ben  ilaç almıştım tam etkisini göstersin diye biraz geç  yatayım dedim.Saat 1 gibi filan ortalık sessizleşince  bir su damlası sesi geliyor gibi oldu.İlk başta  ya  tuvaletin suyu galiba dedim gittim baktım yok değil sonra banyo ve mutfaga baktım onlarda değil.Herhalde dedim  apartmanda birinin muslugu damlatıyor sesi bize geliyor.Geldim birgisayara  oturdum yine ses sinir oldum  aklıma  şey geldi  acaba çamaşır ya da bulaşık makinesin muslugumu gittim onları da kontrol ettim taş gibi.Geldim geri yine ses ALLAH'ım deli olcam  gıcık bir ses.Neyse azıcık zaman geçti ses hala var saat 01:30  gibi filan böyle  çok üşüme geldi odamda da petegin önünde minderim var uzun  oturayım da sırtım ısınsın dedim. Oturdum 2 dakika geçmedi  bi baktım minder ıslak  bu ne la dedim şöyle bi bakıyordum  petegin kör tıpası(sıcaklıgı ayarladıgımız yer)ndan su geliyor damla damla ..ALLAH ALLAH bu nedir böyle dedim.Biraz sıkıştırayım   belki  su gider düşüncesiyle bir sıkıştırdım su oldugu gibi fışkırmaya başladı  napcagımı da bilemedim hemen annemi  çagırdım kapattı kombiden su vanasını artık yatayım  bari dedim üşücem oyoksa.Neyse sabah oldu komşuya baktırdık  bir şeyi  gevşemiş ondanmış  sağ olsun yaptı adam o öyle geçti.Ben daha çok  hasta olmuşum bu arada  öksürük ve hapşırıkta başlamış.Sonra  üç dört gibi kapı çaldı annemde boşluguna denk gelmiş kapıya bakmadan açmış suriyeli iki kadın ver ver diyor neyse korktuk bayagıda ürkünçlerdi kapıyı kapattık...Ardından kadınlar zili  bozacaklar bir basıyorlar alacaklı gibi  hem kapıya vuruyorlar hem zile  bir korktuk bir korktuk  5 dakika filan yaptılar sonra gittiler.Ondan sonra  biraz zaman geçmedi bu seferde 2 apartman ötede çocugu biraz engelli bir bayan var çocugundan dolayı görüyoruz ama ne konuşmuşlugumuz var ne başka bir şey  tanımıyoruz  kadın kapıya gelmiş  bir kocamı arayabilir miyim diye.Neyse mahalleden biri oldugundan ee tamam gel ara dedik şaşkınlıkla  o da öyle aradı gitti.Biraz zaman geçince dün 4-5 gibi  kendimi iyi hissedince bilgisayarı açtım kafamı dagıtırım dedim facede bir  kişi yazmaya başladı bana  sorunlu biriydi bende sorunlarının üstesinden gelmesi için biraz nasihat vereyim dedim  vermez olaydım  tam bir sapkın çıktı kişi yanlış anladı  ters tepti birde o çıkınca başıma yok artık dedim.Sanal reel her yerden  bana gelen geldi neyin neysiydi anlamadım ama geldim mi her şey üstüste geliyor arkadaş.Umarım uzun süre bir daha böyle tuhaf bir zaman yaşamam..Görüşürüz anacım özleyin beni.

Yorum Gönder

0 Yorumlar