Image and video hosting by TinyPicVurulup tertemiz alnından, uzanmış yatıyor, Bir hilal uğruna, ya Rab, ne güneşler batıyor!

29 Ekim 2014 Çarşamba

Kartondan Sevimli Kitap Ayracı Yapımı

Üniversite  sınavına tekrar hazırlandıgımı söylemiştim daha  önce.Evde çalıştıgım için bazen  çok fazla ders oldugundan konu anlatımlarında  kaldıgım yerleri unutabiliyorum ve bu da benim için sorun oluyor.Buna çözüm bulmaya  karar verdim. Ders kitaplarım için ayraç almak yerine evde nasıl ayraç yapabilirim diye araştırmaya başladım  bulduklarıma bayıldım ... İlk işim bunlardan  bi kaç tane yapmak.. Sizce de çok şirin değiller mi?
Yapılışı;


















resimler google görsellikten alınmıştır.

6 yorum:

  1. Ya Doktor'lar cok sirin olmus hepsi iyi ama David ya muthis. Merlin falan o kadar benzettim ki seni kendime gunlugume bkiyomus gibiyim. Ps: gunluk tutmuyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoş geldin bloguma. Demek ki zevklerimiz aynıymış.Bunları google görselden aldım ama hepsini denemek istiyorum. :D O nasıl oluyor anlamadım. :3

      Sil
    2. Ya evet biraz dadandim bloguna bktim bir oldu iki oldu e ucu besi gecti dayanamadim soyledim. Evet biyik ve siyah cnvari bende yapcm insallah. Eskiden tutuyodum, bi r okuyum dedim okumaz olaydim simdi yaz-yak yapiyorum :D

      Sil
    3. Estagfurullah her zaman gel yorum yaz beklerim bloguma. Şimdiden ellerine sağlık umarım istediğin gibi ayraçlar yapabilirsin. :D

      Sil
    4. Insallah :) yaparsam fotosunu atarim

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

(BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma