Bir Facebook Klasigi Son Durumumu Beğenir misin?

Sancılı facebook mesajlarım devam ediyor.Arkadaşlarım arttıkça garip kişilikte  farklı farklı insanlar tanışıyorum.Hesabım adeta bir gök kuşagı gibi.Annesinin yaşında  oldugum arkadaşlar mı ,yaşımı duyunca oha diyenler mi, karşılıklı 10 güncelleme diyen mi,sapık  arayışta fanboylar mı  ne ararsanız var..


Karşılıklı beğenmenin bir başka versiyonu da her gün 3-5 hesaptan muhakkak gelen olmazsa olmazımız  durum beğenmesi.Hayır zaten durumun hoşuma gitse  zaten beğenirim  sen neden gelip bana beğen diyorsun ki onu geçtim bu  beğenme yorum yapma amacını anlayamadım  bunu yaptırınca hesabımız popi mi oluyor ya da facebooktan bize para mı geliyor sonucu ne bu olayın anlamıyorum anlamaya da çalışmıyorum.
İşin özü umarım arkadaşlarım  en kısa sürede bu çocukça şeyleri bırakırlar ve  büyümeye başlarlar. 
Yoksa bu gidişle ben her böyle mesaj geldiginde gözlerimi  döndüre döndüre  göz bebeklerimi bi gün  tersine çevircem. :D

Yorum Gönder

0 Yorumlar