Tatile Çıkmak istiyorum


 Şöyle bir düşündüm de tam 5 yıldır tatile gitmiyoruz.Babamı kaybettikten sonra tatile çıkmıyoruz.Nedeni  hem maddi hem manevi olmuyor yani bir şekilde bir engeller çıkıyor.Bu aralar herkes tatile gitmeye başladı  özellikle bayramdan sonra resmen tatil sezonu açıldı  hangi hesabıma bakarsam bakayım birileri  deniz kenarından fotograf atmış oluyor.Ee bu da ister istemez hafif bir kıskançlık ve bunalım yaratıyor.Ahh gerçekten bu aralar omuzlarıma koca yükler yüklemişler gibi geliyor sabah uyandıgımda bile  bir yorgunluk hissediyorum.Güzel bir sahil kasabasına  gitsek sessiz sakin huzurlu bir tatil geçirsek ne güzel olurdu.Hiç yoktan köye bari gitsek değişik olur..İki inek görür  iki temiz hava solurduk.Belki deniz  olmazdı ama  havası yeterdi.Puff  hayali bile  üstüme biniyor.Bu yılda böyle gececek gibi  artık başka yazlara inşallah.Denize girmeyi çok  özledim.
Ayrıca şu tatil sezonu bitse de bizde güzel güzel tatilcilerin tatil resimlerini görmesek cidden iyice gıcık kapıyorum...Benimde hakkım yaaaa...

Yorum Gönder

0 Yorumlar