12 Ağustos 2014 Salı

Az Kalsın Eve Hırsız Giriyordu

Kappenin dölleri  ırıspılar bizim evi soyacaklardı neredeyse.Yazıya başlarken bayagı bir sinirli başladım açıkçası gün içerisinde de çok sinirliydim hatta saat kaç oldu hala atlatabilmiş değiliz.Dün misafirlerimiz geldi sonunda onları aldık eve geldik oturduk konuştuk saat gece 2 gibi yattık.. Sabaha kadar deliksiz hepimiz uyumuşuz.Sabah 6 gibi annem uyanmış bakmış herkes uyuyor geri yatmış.Saat 07:10 gibi bir çıglık geldi ama  nasıl bir çıglık .Önce biz dışarıdan geliyor sandık iki bina yan yana ya  boşluk yankı yapıyor herhalde birinin yakını öldü ve ya kavga var sandık.Bir kıyamet bir şey  uyku hali birde insan  birden noldugunu da anlamıyor.Hemen  içeri koştuk.Misafir kız salonda camın önünde yatıyordu hava sıcak diye camları açmıştık birde sabahı yani insanların iş saati tam  kim  girer ki o saatte akıl var mantık var değil mi? O güvenle camlar açık yatarken fısıltılı sesler geliyormuş başta kız camın altında  balkon var herhalde teyzem kalktı  bizi uyanmasın diye  sessiz konuşuyor sanmış.Sonra   ara ara kesik kesik uyanıyormuş böyle  bizimde camın önünde çiçekler dizili aradan  siyah siyah  bir şeyler görüyormuş  herhalde  teyzem bu  diyormuş kendince sonra  birden gözünü bir açmış  tam hırsız  camdan içeriye ayagını atacakken  göz göze gelmişler. Düşünsenize siz uyuyorsunuz  kanepede üstünüzde camda bir adam. Düşüncesi bile korkunç o şaşkınlıkla çıglık atmış.Hırsızda şaşırmış biraz demek ki beklemiyormuş pezevengin çocugu o şaşırmayla tazı gibi kaçmış.Biz bakana kadar onlar uçmuşlardı.Artık bizi takip mi etti bunlar ne olsa iki kadın diye mi düşündü naptıysa amk bebesi  içeri girmeye çalışmış.ALLAHtan misafir vardı da  niyetlendigi şeyi yapamadı.İki kişilermiş  biri alttan itiyormuş digeri  çıkmış...ALLAHıma şükürler olsun ki  niyetlerini yapamadı orospu çocukları.Bu arada evimiz  yola yani ön tarafa bakıyor herkesin geçtigi yol dairemiz alttan  ikinci kat  ama yüksekligi iyiydi.Şimdi camlara  bi şekilde borç harç bulup   demir taktırcaz.Sabah böyle bir şey başımıza geldi hala kendimize gelemedik.Bakalım bu gece nasıl uyucaz  misafirlerde gitti kafamız sersem gibi.
ALLAH düşmanımın  başına bile böyle bir şeyi vermesin.İnsanlar helal lokma kazanmak varken kolayı  başkasının helal lokmasını  haram yapıp bogazından geçirmek peşinde,bakalım  öldüklerinde  nasıl hesap verecekler.Kim bilir kaç ailenin canını yakmıştır bu ve bunun gibi pezevenkler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

(BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma