# Mim # Hisler..


Nisandan bu yana hiç mim almamıştım ta ki Uçay beni mimleyene kadar,mim için teşekkür ederim.Ayrıca senin yanıtlarını da beğenerek okudum.Bakalım benim  hislerim nasılmış.
16 Eylül 2014 Güncelleme :

Bia 'm  mim için teşekkür ederim  çok duygusal bir kız oldugunu anlamam sebep oldu bu mim  alıngan tatlışım benim :*

22 Eylül 2014 Güncelleme:
Sawako Kuronuma beni mimlemiş hüloooggggg :D   görünce linki çok sevindim beni ilk defa mimledigi için çok mutlu  oldum teşekkür ederim hanımefendi devamını  dört gözle bekleriz ^_^    bu arada  yanıtların çok güzel olmuş tuttum zaten blogunu da kıskanıyorum hııh :(  ( :D)


1-En çok kırıldığın / incindiğin kelime?
Kolay kolay kırılmam biriyle kavga etsem bile bana laf bile söylese aman derim. Gamsız bir insan olduğumu düşünenlerde yok değil.Ama şöyle bir düşünürsek ''defol'' kelimesi çok agır olur kırar beni dönüşü olmayan bir kelime olurdu.

2-Herkesin kullandığı bir kelime olur ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca ''alınırsın'' ne düşünüyorsun?

Soru biraz saçma olmuş vallahi anlamadım.Kelime değil de tepki hani böyle herkes içinde konuşursun ya seninde en deger verdiğin kişi ''öff'' der o biraz insana koyar canını yakar o kadar işi içerisinde bir şeyde diyemezsin bütün gününü maffeder. Değer verdiğin insandan soğuman için yeterde artar bile.

3-Seni en çok duygulandıran şarkı?

Zaman zaman değişiyor bu ara klibini izlerken özellikle gözlerimin dolmasına sebep oluyor.

4-Daha önce seni bırakan birisi geldi, senden ikinci bir şans istedi, sende verdin o şansı ama buna rağmen yine bırakıp gitti.. Şimdi yine pişman! Ne yaparsın, ne hissedersin?
Aynı hatayı üç kez yaptım şuan ben pişmanım asla ve asla ikinci şans verilmemeli alışmış kudurmuştan beterdir o şansı bir kere verirsen her zaman aynısı olur o ilişkinin ne samimiyeti ne bir saygısı kalır cılkı çıkar

5-Nefret mi,aşk mı?
İkisi de değil nefrette iyi değil aşta iyi değil ikisi de insanı bitirir bence sevgi ve saygı.

6-Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?

Öperim yanaşırım barışana kadar gıdıklar biraz gülerse özür dilerim ve hatamı kabul ederim.

7-Nasıl ağlarsın? Bağırarak mı, içine atarak mı?

Gizlice aglamak isterim daha önceleri bağıra bağıra ağlardım babamı kaybettikten sonra güçlü kızı rolü oynamaya başladım kimse agladığımı görmesin isterim özellikle televizyonda filan duygusal bir şey çıkınca ağlamamak için ya mutfağa giderim ya da gözlerimi sonuna kadar açarım asdfghjklşl :D

8-En korktuğun şey?

Aynalar ..Geceleri ayna olan yerde yatmak istemiyorum. Bir anımı anlatayım ..Geçen gün dayımlara gittim onlarda tabi ki beni oturma odasında yatırdılar orda da konsol aynalıydı bütün gece aynaya baktım sanki bir şey varmış gibi hissettim arkamı dönüp rahatça yatamadım sabahı zor ettim gözümü hiç kırpmadım bu sıcakta üstümdeki örtüyü kafama geçirdim çok zordu...Kurtulmak istedigim ama kurtulamadıgım tek korkum evde neysede gittigim yerlerde çok zorluk çekiyorum.

9-Ruhun sıkıldığın ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirir /dinlendirirsin?

Son 4 yıldır Super Junior sadece beni normal halime dönüştürüyor kesinlikle bu bir takıntı benim için. Yani Super Junior grubuna sığınıyorum her şeyde ilerde Suju ayrılırsa naparım bilmiyorum.Umarım uzun yıllar birlikte kalırlar.Onların videolarını izlemek şarkılarını dinlemek beni rahatlatıyor.

10-Bazen kızılmasından hoşlanırsın, peki en çok ne için kızılmasını seversin?
Kim sever kızılmasını ayol saçmalamayın kimse hoşlanmaz kızılmasından belki eleştiri hoştur ama kızmak hayır sanmıyorum. Kim bir şekilde bana kızılmasından hoşlanmam sevmem ha kızılırsa da o konuda bir dahaki sefere dikkat ederim.

11-Şiir / Müzik / Öykü / Deneme?
eee!! Birini mi seçicez  yeğenim ??? O halde Müzik.

12-En son ne için ağladın?

Doktor Stranger dizisi için ağladım
 spoiler veriyim dur :D
Soo hyun Hoon ile jae hee yi yakalıyordu kandırıldığını hissediyordu sonra hoon ile soo hyun hastanenin bir köşesinde konuşurken soo hyun aglamaya başlıyordu kang so ra o kadar ciddi ve gerçekçi aglıyordu ki bi baktım gözümden yaş geldi kızın oyunculugu kötü diyorlar ama sanmıyorum bence çok iyi bir oyuncu.

13-Birinde hemen etkilendiğin özellik?

çekik gözlü olması  ^_^

14-Dayanamadığın şey?
Çikolata 

15-En sevdiğin duygu?
Sevildiğimi hissetmem


Böylelikle soruların cevaplarını vermiş oldum umarım okurken eğlenirsiniz fazla ciddi olmamıştır. Bende üç arkadaşımı  mimliyorum  onlarda  umarım başkalarını mimlerler ve bu mim furyası uzar diger...
sizinde bu sorularda cevaplarınızı merakla bekliyorum.


Bir sonraki posta kadar kendinize dikkat edin.




Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Güzel yorum olmuş klavyenize sağlık. Ben bu zamana kadar hep kore uzakdogu drama ağırlıkta sevdim hep uzakdoguyu koreyi. Ama gruplara hiç bulaşmamıştım özellikle kore gruplarından bahsediyorum. Sızın de arkadaşlarımında kore gruplara uzakdogu gruplarına hayranlıkları bende bir acaba dedirtti. Acaba dramalar kadar onlarda güzel olabilir miydi ki? Özellikle ELF yani süper junior hayranlığınızı sizi takip edip de bilmeyen yoktur. Bana da bu sevgiyi meraklandirdiniz tüm gruplar için. Dramalar gibi grupları da sevmek benimsemek özümsemek istiyorum. Nasıl oluyor bu işler nerden başlayabilirim?
    Dizi gibi 0dan gruplara da merak salarak başlamak istiyorum sevmek istiyorum. Dramalarda iş kolay aç bir diziyi yürü ordan. Ama bununla ilgili hiçbir şey bilmiyorum hiçbir uzakdogu grubu kore grubu özellikle bilmiyorum. Nereden başlayacağımı bilemediğim için de sevdiğim blogun yazari renklitirtil hanimdan yardim alabilecegimi düşündüm. Teşekkürler bu blogu actiginiz icin. Sayenizde cok sey ogrendim, bu 3. Yorumum..:)) sosyal hesabı olmayan, cok severek blogunuz takipçilerinden... Akif sezer güngül...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle yapabilirsiniz önce ben size bir kaç grup ismi vereyim youtubedan kliplerini izleyin tarzınıza yakın olanları eleyin sonra onları google aracılığı ile araştırın zaman zamanla adapte olursunuz. Ayrıca beğendiğiniz grupların sonuna Turkey gibi terimler getirip sosyal medya da ararsanız sosyal medya gruplarına ulaşıp sevdiğiniz grup hakkında yakın zamanda olmuş bilgilere ulaşabilirsiniz. Mesela Super Junior Turkey gibi. :)
      F.T. Island
      CNBLUE
      AOA
      N.Flying
      SF9
      HONEYST
      2PM
      Miss A
      Got7
      Day6
      Twice
      Epik High
      Big Bang
      Akdong Musician
      Winner
      iKon
      Black Pink
      TVXQ
      Super Junior
      Girls' Generation
      Shinee
      f(x)
      EXO
      Red Velvet
      NCT
      Homme
      BTS
      Boyfriend
      Monsta X
      SEVENTEEN
      BTOB
      EXID
      Lovelyz
      Daha bir çok var da aklıma gelmiyor varsa KPOP dinleyen arkadaşlar yorum olarak size önerebilirler.

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)