Yine mi ?


Yılda iki defa başıma gelen olay bu yılda başıma geldi ..Yine bilgisayarım bozuk...Anlamadığım bir şekilde bilgisayarımın  görüntüsü bozuluyor.Ekran kartıyla ilgili oldugunu düşünsemde yinede konduramıyorum bu gerçekten kaçıyorum.Bilgisayarımda video açtıgımda videolar takılıyor ve  sesler robotik  insanlar gibi geliyor yavaş yavaş birde...Sistemi geri alamıyorum artık sistemi geri alsam da aynı gün içerisinde olay tekrarlıyor.Resmen bilgisayarım benimle oyun oynuyor.O kadar sinir bozucu bir durum ki  aglamamak için kendimi zor tutuyorum bazen.  Her yerden araştırıyorum bakıyorum yok  çözüm yok. İşin kötüsü kardeşimde şehir dışında. Bütün kore dizilerim öylece kaldı  bölümler birikiyor biriktikçe ben sinirleniyorum ..Güya bütün ya  kıç büyütüp  kendimi dizilere verecektim resmen bilgisayarım bana nah sana dizi dedi.Yıl içerisinde zaten derslerdir şudur  budur diye  ugraşıyoruz tam  rahatlamışken birden bilgisayarın can damarı  kesilince insan  ister istemez hayret ediyor.Sanki bütün  kış  yaz tatilini beklemişcesine   bozuldu pislik.Hayır  emektarı aldatıp   laptop alıcam olmucak yani  zavallıcık duygularıyla oynamakta istemiyorum.Yarı yolda bırakmak benim  kişiligimde yok yoksa ühüüüüüüüüüüüüüüüüüüü çoktaaan almıştım bir laptop.(yalan söylüyor alacak parası yok)Neyse işte ben dizilersiz  böyle bilgisayar başında yaşlanıyorum umarım kardeşim  hemen gelirde  yapar bilgisayarımı yoksa bu yaz bok gibi geçecek.



Yorum Gönder

0 Yorumlar