4 Haziran 2014 Çarşamba

Sınav Haftası Yogunlugu

Ders çalışmaktan  bi kaç gündür bloguma girip yazı yazmadım bu da içime pek bir oturdu..Postunu açmak istedigim bir sürü konu var ama bir türlü  zamanım olmuyor birde malum Açık Öğretim okuyorum o yüzden sorumluluğum iki kat artıyor.
Havalardan mıdır nedir bilemedim çok fazla  ders çalışmak istemiyorum daha çok dizi izlemek  filan istiyorum.Normalde  sınav haftasına 2-3 hafta kalımı sadece kendimi derslere  adardım ama bu  sınavda çok farklı oturuyorum iki dakika sonra sıkılıyorum dur şu dizinin çevirisi mi gelmiş dur şu anime nasıl dur biraz tivik atayım dur biraz tumblrda takılayım  gibi düşüncelere kapılıyorum. Hiç bir şey yapamazsan bi  şarkı dilime dolanıyor  onu dinleyim de öyle ders çalışayım diyorum .. Yani bir şekilde bir mana arıyorum  maksat ders çalışmak olmasında ne olursa olsun.Hayır haftasonuna da az kaldı cuma günüde ders çalışamıcam   kardeşimin mezuniyet töreni var oraya gitcez bilmiyorum napcam. Görünen köy klavuz istemez derler ya  şimdiden  derslerden kalacagımı  açık açık  belli ediyorum.  Benim bu okuma işim karıştı gitti bir türlü istediklerimi yapamıyorum  evet diyorum tamam dogru yerdeyim bu harika diyorum sonra sıkılıyorum tıpkı Türk Dili Edebiyatından sıkıldıgım gibi. Utanmasam bi daha üniversite sınavına girip bu sefer farklı bölüme geçicem ama bu kaçıncı oldu iki üniversite kazan gitme sonra açıkögretim  bölümüne yazıl bir yıl oku  bırak başka bölüme geç olcak iş mi adama demezler mi kızım bu oyun mu  para yatırıyoruz her yıl her yıl ...Hmm acaba zengin koca mı bulsam kaçsam napsam koca parası yer dururum .Neyse kafam bu gece çok karışık malum derslerden dolayıda mala baglamış durumdayım ne yazdıgımıda bilmiyorum  bu kadar içimi dökmem  kafi ...Görüşürüz blogcum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

(BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma