Hastanelerden Nefret Ettiğimi Söylemişmiydim?

Hastanelerden Nefret Ettiğimi Söylemişmiydim?  Evet söylemiştim sürekli  neden beni buluyor sorunlar anlamıyorum anlam veremiyorum ciddili bıktım nereye gitsem bi mal beni buluyor...Bu günde o günlerden biriydi. Güzel bir gündü diye  başlamıcam bu sefer gün  tamamiyle kötü başladı.Dün gece dayıma gitmiştik ertesi günde annemin hastane işleri vardı  ordan gitmek iyi olur diye düşündüm.Düşünmez olaydım.Sabah trene  binmek için duraga gittik.Teknik arıza varmış  yollarda bu yüzden  insanlar adeta bir japon  adeta bir afganistan  ülkesindeki gibi üst üste balık istifi olarak duraga geldi.O kadar  kalabalıktı ki kapılar bile zor örtülüyordu.İlk tren böyle gitti ikinci trende aynıydı ee  böyle olunca binemedik.Üçüncü trende azıcık daha  az kalabalık olunca binelim dedik dindik. ayakta öyle böyle  giderken tam Ankara garına yakın tren  durdu kaldı  ulan 8:30 daki  fiş  sıramız yandı gidiyor zaten   tren bekledik  üstüne kalması kötü olmuştu neyseki bir süre sonra hareket etti ve  indik. X hastanesine gittik ( ne güzelde hastane adı vermiyorum cigerim)   saat 9:30  olmuştu hemen   sıraya  girdik(  sabah yengeme fiş aldırdık erkenden o da gitti)  neyse öyle böyle  9:50 gibi muayne bitti sonra bu arada demeyi unuttum annemin elleri uyuşuyordu o yüzden gittik  hemen yan tarafındaki  oda da ellerine  elektirik vererek sinirlerine bakmaları gerekiyordu  neyse  kagıdımızı verdik ordaki görevliye içeri aldı . Bekliyoruz ALLAH sıra gelmiyor gidiyoruz tam konuşcaz sekreter uzman doktor gelcek diyor  herkes giriyor bize sıra gelmiyor.Saat  9:50 den 11:40 a kadar bekledik  sonra  sorayım şu uzman doktor nerdeymiş dedim.Sekretere sordum o mala  ALLAhım  hala sinirleniyorum yoo doktor içerde isminiz  ne dedi. XXXXX  dedik allalla  siz muayne olmuşsunuz dedi.Hönk dedik   gerçekten muayne olmuşsunuz hem kagıdınızda yok dedi.Yok  sekreter hanım olmadık dedik allala alla dedi bakıyor bizim kagıt yok annem muayne olmuş gözüküyor sonra bi farkettilerki uyanık bir kahpe orospu çocugu  karı  annemin ismiyle muayne olmuş. İçerde boy kilo ad soruyorlar adın xxx mi demişler evet demiş orospu karı annemi  çagırdıklarında  o girmiş  o ara da da biz duymamışız kadın annemin dosyasına kendini muayne etytirmiş uyanık ya önce girmek için yaptırmış.Neyse kadını bulduk bir pişkin bir mal  hemen tanıdım kadını o kadın içeri girdiginde uyuz meymenetsiz mala benzeyen  13-14 yaşlarında oglu vardı kapıyı resmen tutmuştu  kadına diyorlar ki  isim sorduk niye böyle dedin   cevap yok  yani  bir insanın ya çok uyanık olması lazım ya da gerçekten katıksız mal olması lazım hayır anamla isimleride benzemiyor  bir benzerlik yok isimlerde  sen  annemin adına muayne ol sonrada annemin kagıdını al  git başka bölümlere  çıldırmamak elde  değil. Sonra doktorlar filan kızdı ama uyanık işte napcan birde lakayıt  ammmmaaa ilk defa başıma geldi qııı  böyle şey diyor  töbe est.  dedim sonra annemi aldılar içerde düzeltmişler  onun iptal etmişler annemin dosyadan çıkarmışlar filan  sonunda muayne oldu ama ömrümüzden ömür gitti aldık sonuçları geri doktora gitcez  ama tam ögle molasına kaldık     ne zaman açılır 13.30 da tamam dedik gidelim   karnımızı doyuralım sabah da aç gitmiştik bayagı baydıydı bizi  sonra  gittik kafeden  tost aldık     birde kan olsun diye vişne suyu aldık içiyoruz ben tostumu bitirdim sonra annem tam sonuna geldi kıl çıktı..Annem bi öyk dedi   hemen çıkardı çöpe attı kadın yarı doydu doymadı   migdesi bulandı ...Baktık daha 12:30 napsak napsak gidek bekleyek dedik.Neyse 13:40 gibi doktor geldi   işte sonuç gösterenler gösterdi tam bize geldi sıra bizim mallıgımız  işte kafa döndü sonuç için sıra almayı unutmuşuz hemen sıramızı almaya gittik o sırada  tam  sıra geldi girdik gösterdik.Doktor demiş ki birde EL cerrahine göster neyse dedik tamam saat  14.00 oldu   gittik  sonuçlar 15:00 dan sonra dedi.  Beklemişken bu kadar bekleyelim  muayne olanlar var ayıp olmasın ne olsa muayne olmucak sonuçlarda tamam saygılı olalım dedik.Saat 15:00 oldu  bekle ALLAH bekle  sıra yok bir şey yok gelen giriyor sonuç diyorum tam sekretere daha cümlenin c sini kurmadan  kıçını dönüp gidiyor derdimizi anlatamadık sonuçlar saat 16: 00 oldu bekliyoruz sabır kalmadı şükrediyorum tövbe estagfur çekiyorum   gelmiyor saat 16:10 oldu  o sıra kapı biraz açıldı girenler oldu dedim dalcam artık  girdik arkadan fışkırıgın biri inşallah bu yazımı görürsün geri zekalı  daha ne oldugunu anlamadan atlama arkamızdan bagırıyor ooooo teyze sende   sonradan gelen giriyor  ya sabır çektim buna bir döndüm  ne diyorsun sen ne diyorsun dedim  kaşlarımı çatarak  bilmeden ne atlıyorsun dedim hemen döndüm   eger kalsam öyle  yeminle dalcam o kadar canımıza yetti yani.Girdik  içeri  dedik  doktor yolladı naptı biliyor musunuz  hmm dedi geç anladım tamam dedi hemen   şimdi  yazıyorum dedi ordan reklam  broşur aldı   annemin kullanacagı kollugu işaretledi buradan   bunu alın dedi elimize verdi.hiiii!!!!!!! o an  kafamızdan kaynar sular döküldü yandık öldük beynimiz uçtu tam 2 saat  sadece anlaşmalı oldukları komisyon alacakları  medikalin reklam broşöründen   anneme verilecek bilekligi işaretledi.Bir reklam için onların kazançları için  2 saat beklemek  şu an bile kendimi mal gibi hissediyorum  saat sabah 8:30 dan  16:10 a kadar ayakta filan beklemişiz aç kalmışız  bir reklam ya reklam  bu çok adiceydi. Mal gibi aldık o broşörü çıktık  sonra  eczaneye girdik ordan bileklikleri alıp trene binip eve geldik.Bu gün   niye böyle her şey üst üste geldi bilmiyorum düşünüyorum ki  ALLAH bu gün bizim sabrımızı sınadı şükürler olsun ki  sonuna kadar isyan etmeden sabırla bekledik.İnsanlar sadece para için varlar ...Aslında kimse kimsenin umrumda değil  hatta bence doktorlarda doktor değil. ALLAH herkese akıl fikir  versin bu arada annemde sinir sıkışması varmış bileklik verdi 2-3 ay kullan dedi    orta dereceli  tanı oldugundan ameliyat olmalısın denildi ama tabisi o hastaneye ciddili güvenmedigimiz için  ve bu günde yaşadıklarımızdan sonra ameliyatı bırak bir daha o hastanenin  o bölümüne gitmemeyi düşünüyoruz.İki üç ay kullandıktan sonra sıfırdan  güvendigimiz bir hastanede  dosya açtırmayı düşünüyoruz. Hastaneleri sevmiyorum sevmiciiiiiiiiiiiim...Sabırla okudugun için teşekkürler ...



Yorum Gönder

0 Yorumlar