Açık Öğretim Sınavına Cep Telefonunu Getirip Başkasına Emanet Eden Kişi

Açık Öğretim okuyorum  biliyorsunuz.Önce başıma gelen olayı anlatıyım daha sonra yorumumu yapayım.Öğleden sonra 60 dakikalık  iki derslik bir sınavım vardı güzelce buradan annemle gittik.Sınava gitmeden önce anneme dedim ki anne  kimsenin telefonunu filan alma emanet etme bak bu tarz insanlar  uyanık geçinen insanlar  zaten  artık okul çevresine veriyorlar  herkesi uzaktan gelen yoktur.Gelende ailesiyle gelsin  ben çok kalmam milleti bekletme bana dedim.Tamam dedi sonra sınav yerine gittik ben sınava girince kızın biri annemin eline   tutuşturmuş telefonu teyze tut telefonumu demiş annem kaç dersin var demiş üç demiş benim kızım erken çıkacak demiş daha bekler misin teyze demeden  koşturmuş içeri girmiş.Neyse ben ilk 30 dakikada bitirdim sınavımı  çıktım  annem emanetçi olmuş . Sabır dedim bekleyelim bi 15 dkika dedim .Herkes çıkıyor tek tek   okulun bahçesi boşaldı  yarım saat oldu yok 45 dkka oldu yok 1 saat  oldu yok artık okulda kimse kalmadı hatta işi biten hocalar bile gitti en son  kimse kalmadı kız çıktı son dakikaya kadar kalmış  yagmur yagıyor  bir yandan  hiç tanımadıgım hayatımda bir kez görmedigim bir kızı tam 1 saat bekledim.Sonra kız çıkmış  hiç bir şey yokmuş gibi ayyy beni mi beklediniz diyor yok beklemedik bizim işimiz gücümüz yok tek seni düşündük  o tatlı kedi canını sevdik ondan bekleyelim gül cemalini bi daha görelim telefonunda çok hoştu kesinlikle  en uyumlu ikili seçip  sen çıkınca konfeti atalım dedik.Hakkınızı helal edin diyor haram olsun dedim okadar sinirlendim ki anlatamam bari hızlı yapta insanlar beklemesin değil mi

Bu tarz şeyler yapan insanlar bakın;
Biz  telefonu yanında getiren kişiler ailelerimizi sizlerin emanetçisi olsun diye bırakmıyoruz.1 saat telefonsuz kalsanız cidden ölmezsiniz hadi öldünüz yolda diyelim  artık her şey bir tıka bakıyor yanınızdaki nufus cüzdanıyla yakınlarınıza ulaşabilirler.Telefonsuz  psikolojiniz rahatsız oluyorsa yanınızda bir arkadaş akraba  yakın getirin.Milleti enayi yerine koymaya çalışmayın.Kimse  tanımadıgı bir insanı beklemek zorunda değil.Hele ki sanki tanıdıgınız gibi ısrar edeceginize oradaki en az 4 polis  ve okul çalışanları var oraya bırakın. Rica ettikten sonra''görevli'' insanlar almamazlık yapmaz.Kendinizi akıllı sanıp başkalarının ailelerini bekleyenlerini emanetçi sanmayın dedigim gibi biz yanımızda ailelerimizi  getiriyorsak ya ''telefonumuzu emanet etmek için'' ya da sınav sonrası bir işimizin oldugu  içindir.

..ve bu yazımı okuyan açık öğretimliler siz siz olun bu tarz çıkarcı milleti enayi sanan insanlara prim vermeyin.Ancak bu tarz insanlar milleti nasıl kullanırız diye düşünürler kendi keyifleri için milletin zamanını çalarlar.Sınavda topuklu ayakkabı giyen  ögretmenler ve  sınava girenlere bile daha anlayış gösteriyorum ama bu tarz  insanları sömürmeye çalışan insanları asla ve asla kabullenemiyorum hani eskisi gibi uzak   yerlere sınav yerlerini verseler dicem ki evet çok uzaktan geliyor kişi haklı  bütün okullar artık kişinin evine en çok 2 duraklık oluyor o bile olmuyor  yürüyerek bile gidilebilen mesafelere veriliyor. Kendinizi çok akıllı sanmayın  artık bu  telefon sorununuz  başka sınava giren ögrencilerde sökmüyor.

Yorum Gönder

0 Yorumlar