Sonuçlar Güzel Hastane Fena

Selam ;
Daha önceki yazımda çok sinirlendiğimi ifade etmiştim (tık)..O gün  gerçekten çok sinirlenmiştim neyse ki salı güne kadar yatıştım .Salı günü öğlen hastaneye gitmem gerek  ama bir türlü gidesim gelmiyor ayaklarım geri geri gidiyor ..Böyle bi acayip hislendim filan  bi kasvet bi ölü topragıyla gittim hastaneye...Bi girdim içeri içerisi ana baba günü gibi ögle arası vermiş doktorlar hastalar kuyruk olmuşlar bagırış çagırış sen benim sıramı aldın sen bana baktın hesabı herkeste bi hava ...ALLAH'ım nereye düştüm ben diyorum içimden  sonra aklıma geldi  benim hastaneleri neden sevmediğim ...Hastane mi her şey boktan oluyor hastalar tam hasta doktorlar onlardan hasta ..Neyse sıra  alma  bilgi işlem başladı herkes sırasını alıyor ama sıra bi türlü  bitmiyor arkadaş en son sıradayım ve önümde koca kuyruk neyse  daha sonrasında sıra geldi sonuç alcam dedim ( bu sefer o suratsız kız yok )  kız verdi hemen sıramı geçtim beklemeye ... Muaynede  hızlı gelen sıra  bu sefer yavaş geliyor doktor  içerde napıyorsa artıkın yeniden muaynemi ediyor napıyor belli değil yavaş yavaş  ilerleyen sıra tam 1,5 saat sonra bana geldi..Tam içeri gircem çakal hastalar bir şey sorcam bir şey sorcam diye daldılar ee bende hanım efendiliğim den ödün vermicem ya   içimden bi ton küfürle   dışımdan anlayışlı davrandım...Neyse bi 5-10 dkk da o üç hastaya  zaman ayırdı doktor sonra  pat  yazıcısı bozulmasın mı haydeeeee... Ben kaldım çakal hastalar yüzünden birde aksilik yüzünden.Sonra  teknik eleman geldi o gelince bizim doktor çıktı gitti   bi 15 dkk filanda teknik elemanı bekledik o bitirdi işini doktor yok  ee millet sinirleniyor   az çok napcaz  diye düşünürken doktor nerde ya dedi adamın biri  teknik elemana ara dedi..Meğersem işemeye gitmiş adam asdfghjklşl  uzun kaldıgına göre   daha uzun işler olmuş olmalı o tuvalette asdgfghjklşl :D Büyük küçük ALLAH ne verdiyse :D  Neyse sonra geldi doktor  sonunda girdim içeri tabi ki bizim doktor bey  yine yüzümüze bi bakmadı   sonuçlara baktı temiz şimdilik ilaca gerek yok 1 yıl daha sonra gel dedi.Amk doktoru bi dokun bogazıma acıyor diyorum yutkunamıyorum diyorum  sana  :( ''Niye böyle davranıyon bana niye üzüyon doktorrr''.Tabi  suratı da asık biri oldugu için çekindim niye o zaman böyle diyemedim . Çıktım eve geldim ...Yani anlayacagınız gitseniz bi gitmeseniz bi  ALLAH herkese şifa versin  hastane köşelerine düşürtmesin.

Yorum Gönder

0 Yorumlar