Bomboş günler

En son iş başvurusundan sonra bomboş hissetmeye başladım kendimi  ders çalışmıyorum artık  ee tabi  kardeşim evde nete de pek giremiyorum  iş başvurumdan da bi ses çıkmadı o yüzden kendimi uzun ve büyük bir boşlukta hissediyorum..ALLAH hayırlısını versin..Ha bu arada bazı dostlarım beni çok sevdikleri için çıkarmış arkadaşlıgından her yerden .. Sebebi de şu son olayları  biliyorsunuz ben  direnenlerin yanındaydım fakat   net üzerinde düşüncemi söylemek istemedim ama bi kaç çapulcu olmayan arkadaşım  bir köşede tutulan   %50 yi söylediler bende ilgilenmedigimi söyledim sonuç olarak düşman oldular ne kadarda  önemliymiş  bir siyasi  dostumu düşmanımı tanıdım evvelALLAH açıkcası 40 yıllık dostlarımın  beni çıkardıgını görünce bi gram üzüntü duymadım bi gram kalbim kırılmadı bi gram endişe etmedim...Beni böyle kabul etmeyen benim düşüncelerime saygı duymayan beni ben olarak sevmeyen zaten arkadaş dost değildir defolsun  gitsin... İnsana arkadaş mı  yok bugün bir çevre edinirsin bulursun yarın dostundan daha dost biri çıkar karşısına..Yeter ki aileme bir şey olmasın...Unutmayın kimse vazgeçilmez değildir ...  Kimse kendini bir şey sanmasın...:p


Yorum Gönder

0 Yorumlar