This Blog is protected by DMCA.com

28 Haziran 2013 Cuma

Music Bank İstanbul'a gelecek Kpop Grupları

Ya var ya Abi nasıl posta girecegimi bilemedim heyecandan  Siwon geliyor ulaaaaannnn  :D
....
Ama ben göremicem :( Tamda dogum günümde arkadaş olmaz ki vay anasını laaaaaa bebeee niye Ankara da oturuyorum ben  :/ niye eylülde konser :( Ofs ya  çok sinir bozucu bir durum...Her neyse yinede  mutluyum bir gün görüşücez diyen Siwon'um geliyor ya  İstanbul'u görecek ya  o da yeter bana...
Bu gün yayınlanan videoya göre gelecek olan gruplar ;

27 Haziran 2013 Perşembe

Yine yoktum

Bu ay hiç dogru nete giremedim blogumu güncelleyemedim hep bir sebep vardı ama yaz gelince biraz yayıyor kendini insan ee bir de gelen giden olunca nete girebilme ihtimalim sıfıra iniyor o yüzdende blogumla hiç ilgilenemedim ... İnşallah pazartesiden ihtibaren bol postlu  zamanlar geçircam..:D Bloguma yazı yazmayı çok özledim sizlere diziler önermeyi ne bilim güncel konular hakkında düşüncelerimi söylemeyi özledim..
Bekleyin beni anacım az kaldı...

Bana Kore Dizisi Öner

Selam okuyucu kardeşim nasılsın?
Beni sorarsan iyi gibiyim hayat aynen devam ediyor..Düşündüm de son zamanlar çok fazla öneri geliyor bloguma fakat  derli toplu olmuyor  ya unutuyorum izlemeyi ya da  benden farklı dizi  önerileri isteyen arkadaşlar var..Bana dizi önerir misin?Cevabını bekliyorum...

Dipnot: Her ne kadar  kore dizisi olsa da başlık tayvan,japon,çin ve asyanın diger ülkelerinin dizilerine de açıgımdır :)

Uyarı:


Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye  düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.

Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun.

Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.

Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış..


Öneri İsteyene Kolaylık Gelen Öneriler : 

14 Haziran 2013 Cuma

NU'EST Türkiye'ye geliyor


Bugün gündem yine hareketliydi en son exid ve rania  haberini sizlerle paylaşmıştım .. tıktık..Sanırım 7 eylüle kadar daha çok k-pop grubu görecek bu ülke .Hani kpop grupları gelsinde hangisi gelirse gelsin kafasındayız bu aralar...Bir Elf olarak gönül isterdi ki SUJU gelsin ama onlardan bir haber yok..Fakat bu seferde iyi haber Nu'est ten geldi..Nu'est çok çok çoook yakında Türkiye'de. Kpop dinleyenler bilir Nu'est  geçen yıl  çıkışını yapan beş kişilik bir erkek grubu. Üye isimleri  : JRAron,Baekho,Minhyun,Ren


Peki neden geliyorlar?

Kore Kültür Merkezi'nin yaptığı açıklamaya göre 29 Haziran'da düzenlenecek olan K-POP COVER DANS ve K-POP COVER SONG ŞARKI YARIŞMALARI'nda jürilik yapacaklarmış SBS kanalıda bu  etkinligi çekecekmiş.
Bu arada; 

Başvurular için son tarih: 14 Haziran 2013
Sonuçların ilanı: 17 Haziran 2013
Başvuru adresi:2013kpopyarismasi@gmail.com

Yani demek oluyor ki başvurular için son gün bu gün katılacak olan  varsa elini çabuk tutsun.

Araştırmama göre  İstanbul Büyükşehir Belediyesi Cemal Resit Rey Konser Salonu'nda düzenlenecek bu yarışma  fakat girişler kontenjanlı olacakmış izleyici başvurusu da henüz başlamamış

Bu arada koreanturkten çaldıgım bir bilgide ''Etkinliğe sadece K-Pop Cover Yarışmasına Katılan ve daha önce konusunu açtığım fan stantları etkinliğine katılan kişiler katılabilecekmiş.'' yazıyordu tam olarak araştırmak lazım ama  koreanturk diyorsa dogrudur diye düşünüyorum :p


Anlayacagınız L.O.Λ.E 'ler yaşadı darısı elflerin başına.(Kıskandım mı ne?) Bir bilgi  daha bulursam konuya eklerim öptüm sizi anacım :)

11 Haziran 2013 Salı

Boys Over Flowers Yaban Çiçegi Dizisi tekrar TRTOKUL'da

 Gel gelelim fasulyenin faydalarına  Bof bitti aman Türkçe versiyonu olacakmış filan fişman derken  TRTOKUL'da bombayı patlattı  öyle gezinirken nette bi  TRTOKUL'un sitesine bakayım  neler oluyor  belkim yaz sezonu için bir kore dizisi yayınlarlar  düşüncesiyle girdim  sayfada adminin yazılarına bakarken gözüme bir  post ilişti ..Aman ALLAH'ııımm o da ne BOF'tan bahsediyor.Hemen okumaya başladım..Dogru anlamadım sandım 1 okudum , 2 okudum,3 okudum derken emin oldum...Kısa zaman sonra BOF'u yeniden yayınlayacakları yazıyordu...Evet evet dogru duydunuz BOF yeniden yayınlanacak..Büyük ihtimal okul zamanı yogun olan kardeşler ,ablalar  ve abiler için  TRTOKUL kıyak geçiyordu birde cumartesi geceleri şimdi hakkını yemeyelim  iyi reytingde getiriyormuştur birde tekrar isteyen olmuşsa yayınlamanın mantıklı oldugunu düşünmüşlerdir.

8 Haziran 2013 Cumartesi

Bomboş günler

En son iş başvurusundan sonra bomboş hissetmeye başladım kendimi  ders çalışmıyorum artık  ee tabi  kardeşim evde nete de pek giremiyorum  iş başvurumdan da bi ses çıkmadı o yüzden kendimi uzun ve büyük bir boşlukta hissediyorum..ALLAH hayırlısını versin..Ha bu arada bazı dostlarım beni çok sevdikleri için çıkarmış arkadaşlıgından her yerden .. Sebebi de şu son olayları  biliyorsunuz ben  direnenlerin yanındaydım fakat   net üzerinde düşüncemi söylemek istemedim ama bi kaç çapulcu olmayan arkadaşım  bir köşede tutulan   %50 yi söylediler bende ilgilenmedigimi söyledim sonuç olarak düşman oldular ne kadarda  önemliymiş  bir siyasi  dostumu düşmanımı tanıdım evvelALLAH açıkcası 40 yıllık dostlarımın  beni çıkardıgını görünce bi gram üzüntü duymadım bi gram kalbim kırılmadı bi gram endişe etmedim...Beni böyle kabul etmeyen benim düşüncelerime saygı duymayan beni ben olarak sevmeyen zaten arkadaş dost değildir defolsun  gitsin... İnsana arkadaş mı  yok bugün bir çevre edinirsin bulursun yarın dostundan daha dost biri çıkar karşısına..Yeter ki aileme bir şey olmasın...Unutmayın kimse vazgeçilmez değildir ...  Kimse kendini bir şey sanmasın...:p


2 Haziran 2013 Pazar

İşe başlayabilme ihtimalim

Yeni yeni   haberlerle geliyorum canım  okuyucum..Benim adıma sevin ve bana dua et olur mu..Yarın  bir iş görüşmem var  sabah  bu sefer olacagını hissediyorum  2013 yılı için  yazdıklarımı belki hatırlarsın... (tıktık beybim ) Yavaş yavaş planlarımı   yoluna sokmaya başladım önce egitim dedim aöf  için kolları sıvadım şükür ilk sınavlar iyiydi ikincilerde bu gün bitti bu yıl ki sınavlardan kurtuldum diyebilirim  bu arada umarım bütünleme olur   kaldıgım ders olursa bu yıldan ders bırakmak istemiyorum..Sıra ikinci plandaydı  o da iş görüşmeleri yarından itibaren ilk adımı atıyorum o  2-3 yıldır asosyal arkadaşı olmadan ne bilim kendini eve kapamış kızı yok etme zamanı ...Yarın için kaygılarım var açıkcası  korkuyorum..Daha önce hiç iş deneyimim yok biliyorsun anca tanıtım işlerinde çalıştıgımı söylemiştim onun haricinde hiç düzenli işim olmadı...Mesela yarın ne giycem hala kararsızım  ya da işe alınmazsam  nasıl bir duygu yaşıcam bilmiyorum ..Alınırsam benden evraklar isteyeceklerdir muhakak temiz raporu  işte ne bileyim  saglık raporu filan onları tek başıma halledebilecekmiyim.Bunlar şuan benim kafamdaki büyük kaygılar ve sorular.Çok korksamda çekingenlik olsa da  heyecanlı olsam da geri adım atmıcam  eski ben olmaya çabalamaktan vazgeçmicem..Artık bunalımda olmak istemiyorum aglamak üzülmek ya da sürekli başımdan geçen olayları  hatırlamak istemiyorum...

Sanırım ben iyileşiyorum...

Tasarım:Sawako Kuronuma