10 Mayıs 2013 Cuma

Mustafa Ceceli - Dünyanin Bütün Sabahları

Günün Şarkısı //Mustafa Ceceli - Dünyanin Bütün Sabahları
yeni keşfettigim M.Ceceli Şrkısı beni utandırdı..Ben çok M.Ceceli Dinlerim ve  bu şarkıyı yeni  duydum...
Her zaman ki gibi kalbimden vurdun beni hacım  sen niye bu kadar içten söylersin ki şarkıları ...Sesin canımı yakıyor sen ne zaman slow şarkı söylesen ben  babamı hatırlıyorum ama  olmaz ki ...Yine canımı çok yaktın hacım...




Şarkı Sözü

Ölüyor kalbim her gün ağır, ağır
Çok sevip te ayrılınca
Yanıyor içim yanıyor cayır, cayır
Heleki aşıksan benim gibi hala
Ölüyor kalbim her gün ağır, ağır
Çok sevip te ayrılınca
Yanıyor içim yanıyor cayır, cayır
Heleki aşıksan benim gibi hala
Dünyanın bütün sabahları çekip gitti senle beraber
Kalbimin sokakları çıkmaz oldu
N’ olursun yeter
Dünyanın bütün ışıkları söndü gitti senle beraber
Aklımın saatleri durdu öyle
N’ olursun yeter
Ölüyor kalbim her gün ağır, ağır
Çok sevip te ayrılınca
Yanıyor içim yanıyor cayır, cayır
Heleki aşıksan benim gibi hala
Ölüyor kalbim her gün ağır, ağır
Çok sevip te ayrılınca
Yanıyor içim yanıyor cayır, cayır
Heleki aşıksan benim gibi hala
Dünyanın bütün sabahları çekip gitti senle beraber
Kalbimin sokakları çıkmaz oldu
N’ olursun yeter
Dünyanın bütün ışıkları söndü gitti senle beraber
Aklımın saatleri durdu öyle
Gittin gideli offf oof gittin gideli offf
Dünyanın bütün sabahları çekip gitti senle beraber
Kalbimin sokakları çıkmaz oldu
N’ olursun yeter
Dünyanın bütün ışıkları söndü gitti senle beraber
Aklımın saatleri durdu öyle
N’ olursun yeter

Söz & Müzik: Eflatun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

...Paylasımlarım bana özgüyse alıntı yaparak alınız... renklitirtil'a ait olan renklitirtil'a kalsın yoksa her türlü yola başvururum (: Bloguma Tekrar beklerim ... zhl:)