Kaç Gündür Nerdeydim???

Geçen haftanın  kalp kırıkları ve yogunlugu üzerime çökmüş kalmıştı canım sıkkındı ve hiç bir şey yapmak içimden gelmiyordu...Gittim biraz toparlandım ve geri geldim.Ha birde kardeşim bu hafta evde  vizeleri bitti  hemen kendini eve attı 1 haftadır bilgisayar başından  kalmıyordu yarebbim deli etti  beni...Git çık dışarı ne bilim oyna kendi kendine yanlışmıyım evde oturmaya mı geldin ? :D
Her neyse işte böyle blogcum  kendi kendimi egitmeye karar verdim...Arkadaş  canlısı benim aldıgım kararlar şunlar;

*Artık kimseye deger verilmeyecek

*Haddinden fazla düşünülüp o kişi için gerekli mevzu inadına söylenmeyecek

*Kişi sana senin içinde gerekli bir mevzuysa mesaj atarsa pisligine ayy 2-3 gün önce ben onu ögrenmiştim denilecek

*Konuşurken dinlenicek ama cevap verilmeyecek verilse bile üstünkörü bir şekilde verilecek

*Kendini ne olursa olsun hiç bir konuda kullandırmayacak

*Laf söylenince ya da laf sokmaya çalışınca biri sen göt olmadan o göt olacak

*En önemlisi ne olursa olsun maddi manevi destek çıkılmayacak yani kara gün dostu değil iyi gün dostu olunacak.


kurallarım bel ki çocukça gelebilir blogcum gülebilirsin de ama ben  çok kırıldım be blogcum bunları becerebilirsem benden iyisi yok dünyada bana  o çççççoook  süper arkadaşlarımın  yaptıgının aynısını yapmaya çalışcam artıkın böyle  kimseye eyvallah yok.


Yorum Gönder

0 Yorumlar